Ik ben heel erg onzeker en verdrietig. Weet dat ik blij mag zijn maar lukt me helemaal niet. We zitten al lange tijd in mmm en nu na paar jaar eindelijk resultaat. Het is nog zo onwerkelijk. Maar ik ben zo bang dat het mis gaat. Kans op miskraam na cryo terugplaatsing is meer als dubbel zoveel kans vergeleken met een natuurlijke zwangerschap. Gisteren heb ik Cb getest en gaf 1-2 weken aan naar mijn inziens had dit 16dgn na terugplaatsing minstens 2-3 moeten zijn. Ziekenhuis doet helaas geen bloedonderzoek. Daarnaast voel ik helemaal niks van zwangerschapskwaaltjes. Ik maak mezelf helemaal gek.
Onze eerste cryo tp was een verse en werd helaas een mk met 6 weken..2e cryo tp was er 1 van 4 dagen oud en bleef zitten. .maar dat is bij iedereen anders..gefeliciteerd en probeer te genieten. .weet dat dat lastig is want wij hebben 3 jaar op ons wondertje gewacht..
heel herkenbaar, ik ben ook zwanger van een cryo die op 22 november is teruggeplaatst, een weekje voor jou dus. Ik heb echt nul komma nul kwaaltjes dus ook best onzeker. Probeer er toch van te genieten, ik probeer dat ook. Hopelijk heb je na de 1e echo wat meer rust.
Gefeliciteerd! Ik ken je gevoel, die onzekerheid is echt vreselijk. Probeer toch te genieten van deze tijd en probeer te ontspannen. Je kunt niks anders doen namelijk...
Bedankt voor jullie reacties. Fijn te weten dat je hier niet alleen in staat. Jullie ook een goede prettige zwangerschap gewenst!!
Gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid helemaal. Hier zwanger na 4 jaar mmm... kan tot op de dag van vandaag nog steeds niet volledig genieten omdat ik nog steeds bang ben het kwijt te raken.
Bedankt lieve meiden. Ik moet gewoon geduld hebben en de tijd zal het leren. 7 januari eerste echo en dan weten we meer.