Dat is zeker zwanger. Pregnyl is er al lang uit en utro heeft geen invloed op de test. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik ben het genieten nog steeds aan het uitstellen, inmiddels is het tot na de tweede echo, de dag na kerst... Ik vind het zooo spannend! Ik hoop dat jij relaxten zwanger gaat zijn!
Net weer een testje gedaan! Denk dat ik echt zwanger ben :0 Hoe lang ma de bloedtest had jij je eerste echo? En hoor je dan een hartje?
Meis dit is echt positief hoor (en de andere allemaal ook ) Als je nog een keer wil testen probeer dan de CB digitaal. Kun je het in woord zien Deze heeft wel iets langer nodig om HCG te meten wordt er hier gezegd maar aan jouw plusjes te zien zit dat wel goed!! Heel erg gefeliciteerd!!!
En weer een duidelijke test! Gefeliciteerd! Ik zou even je plas ophouden en een digitale test doen. Wauw ... wat een mooi kerstkadootje
Ziet er goed uit! Ik had 16 dagen na de punctie de bloedtest, maar dat was ook omdat het daarvoor weekend was denk ik, volgens mij kan je ook iets eerder. Met 7,2 weken de eerste eco, maar ik was zo gestrest dat ik 3 dagen eerder mocht. Toen was er een hartje. (maar een beetje laag, dus niet gerust gesteld helaas). Nu mag ik weer twee weken na de vorige, eigenlijk staat er geloof ik 3 weken voor, maar omdat ik dat niet volhoud mocht ik eerder . Stresskip die ik ben! Mijn tests waren trouwens nooit een knaller terwijl de bloedtest dat wel was! Ik heb wel op 17 dpo die clearblue gedaan, die zei toen wel 2 à 3 weken zwanger... Succes! En probeer te ontspannen haha...
Weet je je bent er zo lang meebezig en op gegeven moment is dat je enige grote wens een kindje te krijgen logisch dat je zo gestressed bent het het niet kan geloven. Ik denk dat als ik zwanger blijk morgen (echt echt zwanger) dat ik 9 maanden lang onzeker zal blijven.
Echt een super kerst cadeau :0.. Ikheb die cb digital niet gedaan, want had hem niet in huis. Bij ons in de buurt is hij ook niet te koop. Ik ga morgenvroeg testen en mag rond 13.00 uur bellen voor de uitslag. Hoe ga ik in godsnaam de dag doorkomen haha. Ik heb net weer een kruidvat testje gedaan. Ik had er nog een dus ik dacht ach we proberen het gewoon maar de uitslag was summier. Dan slaat de twijfel zo toe. Ik weet het ook niet meer. Ik hou jullie op de hoogte morgen.
Van harte meid! Wat een mooie test. Ik denk dat je met vertrouwen naar de bloedtest kan morgen, veel succes en geniet er maar lekker van, het is geweldig.!
Wij begrijpen elkaar haha . Ik ben lekker weer aan het freaken vandaag omdat ik nu al 3 dagen mijn bosten helemaal niet voel... Ik denk dat je je vast mag voorbereiden dat je morgen echt echt zwanger bent . Succes morgen! ( en de komende 9 maanden). (hopelijk, voor de zekerheid altijd een slag om de arm...)
Ik vind het mooie testen en hopelijk morgen een mooie uitslag! Ja inderdaad hoe ga je de dag doorkomen zal niet makkelijk zijn, laat het op je afkomen en ga anders even de stad in of wat bakken, een cake ofzo ) ik duim heel hard voor je want je bent al een lange tijd bezig, hopelijk een leuk kerst cadeau!
Bedankt meiden. Ik heb echt steun hiervan en ben blij dat deze forum bestaat. Ik ga nu slapen zodat het snel ochtend is! Ik hou jullie morgen op de hoogte! Gaan jullie voor me duimen? Xxx
dat wilde ik net typen ik du voor je vandaag! gelukkig om 13 uur de uitslag en niet pas eind van de dag hoe ver zou je nu zijn? ik had met 4 weken precies een hcg waarde van 65. was een mooie stijging zei de ass van de ha. en vandaag alweer 26 weken zwanger
Ik heb net geprikt. Heb ook aangegeven van die testjes. Ze zij dat woensdag testen te vroeg was eigenlijks. Nu afwachten :s, ze gaf ook aan dat het idd van de bloedwaardes afhangt. Voor goede waardes zou ik boven de 60 moeten zitten. Pfff ik ga straks wcht van mijn stokje zo hoor haha