Hai Meiden Vorig jaar spontane zwangerschap helaas na 8 weken stopte het hartje Bij mijn man en ik niks mis toch in mei dit jaar begonnen met iui 3 maal zonder Gonal f nu laatste keer met Gonal f en pregnyl hiern IVf Graag kom ik in contact met dames zonder kinderen die ook met iui bezig zijn of ivf. Groetjes
Hoi klavertje 3 Ik ben nu bezig met de 1e iui met gonalf Heb al 7 keer zonder hormonen gehad en tussendoor 1x een spontane zwangerschap en miskraam.. In september ook al eens gestart met gonalf 75eh maar toen had ik op cd 7 al 4 eitjes van 12mm en op dag 9 al 6 van 14mm Poging afgebroken dus.. Nu herstart na maand rust en ik spuit nu 37,5 morgen heb ik mijn 3e fm afgelopen donderdag zat er eentje van 13mm dus ben benieuwd of hij morgen groot genoeg is
Hoi, Volgende cyclus gaan wij ook beginnen met IUI. Maandag hebben we hier een gesprek over, dus weet nog niet wat ik moet spuiten. We zijn al vanaf maart bezig met Clomid, maar daar hebben we maar twee en misschien drie keer een eisprong mee gehad en drie keer een negatieve samenlevingstest. Ik hoop zo dat het gaat werken!! Groetjes!
Spannend poebelie,Negatieve samenlevingstest wat houdt dat in? Hebben wij niet gehad namelijk.. Succes alvast
Hoi Daan, Bij zo'n test moet je de avond voor de test seks hebben. De volgende ochtend halen ze met een spuitje wat slijm uit je baarmoedermond. Op je vruchtbare dagen zouden in dat slijm beweeglijke zaadcellen moeten zitten. Dat was bij ons dus niet zo. Dat kan verschillende oorzaken hebben, maar het komt er op neer dat het lastig wordt om op de gewone manier zwanger te worden...
Ik ga volgende cyclus ook met gonal-f starten. Ik heb 3 rondes met fostimon achter de rug, maar daar reageerde ik te heftig op. Meerdere follikels en cysten na de eisprong tot gevolg. Ik start met 37,5eh
Flora zie dat jij ook uit Brabant komt welk zkh loop je?Succes met de gonalf 37,5 hopenlijk gaat het nu wel zoals het hoort bij mij gaat het nu eindelijk goed alleen wel wat langzaam dus ben benieuwd of ik misschien op moet gaan hogen na morgen
Ik zit nu bij Geertgen en voorheen heb in Bernhoven Uden / Veghel gezeten. En jij? Spannend morgen, hopelijk is je follikel pregnyl-klaar
Nee helaas..Maar als het woensdag nog vrij klein is dan wel gelukkig Dan is ie ruim boven de 14 dus dan is de kans klein dat de rest nog hard mee gaat doen denk ik M'n geduld wordt echt op de proef gesteld Hoe gaat het bij jou? Ongi al doorgbroken
Hopelijk gaat het vanaf nu wat sneller! Ik moet nog een week duphaston slikken, en daarna wachten op mn ongi. Dus nog steeds aan het wachten
Vervelend Daan weinig groei, Ik mag woensdag naar het Umc Utrecht voor derde poging na een week Gonal f 50 eh te hebben gespoten 1 ste keer na een week 2 eicelletjes van 13 en 9 mm na 4 dagen IUI behandeling vorige maand na een week 50 eh Gonal f 13 mm en 17 mm toen na 2 dagen al IUI Dat was lekker snel, morgen telefonisch contact met Gyn over evt verdere actie over als deze keer niet lukt.
Even een update van mijn kantFollie was 1mm gegroeid en er is er nog 1 bijgekomen van nu 11mm Maandag weer terug hopenlijk zijn ze dan samen springklaar