hebben jullie elke dag dezelfde zwangerschaps kwaaltjes of verschilt het per dag

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zonnestraal1985, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal1985

27 jun 2013
    23
    0
    0
    Hey dames,

Zoals de titel al zegt. Hebben jullie elke dag dezelfde kwaaltjes. Ben zo ontzettend onzeker. Ik ben nu 6wkn zwanger en hiervoor een mk gehad. Ik kan op dit moment nog totaal niet genieten van het feit dat ik zwanger ben, ben voornamelijk bang.
    Week 3 en 4 ben ik zeer misselijk geweest met name s nachts en s avonds. Dit is vrijwel over nu. Ik heb nu nog steeds kwaaltjes hoor zoals pijnlijke borsten, moe, maagzuur, emotioneel.
    En ja ik voel mij zo niet zwanger door die onzekerheid.
    Zo even mijn verhaal kwijt, hopelijk meer meiden die dit ervaren of die mij wat moed in kunnen praten

Liefs

2. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    ik ben zelf nu 4 weken zwanger maar ik heb ook niet echt symtomen alleen erg last van mijn borsten en baarmoeder. Heb hiervoor ook een mk gehad dus ik snap volkomen wat je bedoelt.
    ik heb wel gelezen dat na zoveel weken je symtomen verdwijnen of anders gaan worden. Weet natuurlijk niet of dat zo is... Vorige zwangerschap duurde tot ongeveer de 8ste week en toen had ik ook alleen last van m'n borsten
    ik snap volkomen wat je bedoelt . Probeer er wel can te genieten
    fijne kerstdagen!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb nog bijna geen kwaaltjes. Beetje last van mn buik/baarmoeder. En ik ben heel moe. Beetje gevoelige borsten maar voor de rest niks.

4. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel zo met je mee zonnestraal!
    Ikzelf ben nu denk ik 4,5 week zwanger, tot gister was ikmoe misselijk, duizelig maar vandaag helemaal niks meer!
    Zo bang dat het misgegaan is. Nog 2 weken voor ik echo krijg.
    Zenuwslopend gewoon!

Wanneer geb jij echo?

5. daboog

daboog Nieuw lid

14 okt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heeeeeel moe!
    Gevoelige borsten, en ook 2 weken maagzuur gehad.
    Verder voel ik me prima en is het daarom moeilijk te geloven!
    5,5 weken.
    Kan me voorstellen dat het na een mk moeilijk genieten is. Hopelijk kun je dat binnenkort wel!

Groetjes

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Voor deze zwangerschap heb ik twee miskramen gehad. In het begin van deze zwangerschap kon ik ook totaal niet genieten, was alleen maar bang en onzeker. Lette overal op qua kwaaltjes.
    Maar per dag verschillend. Eigenlijk niet echt misselijk geweest. Voornamelijk gevoelige tepels en vermoeidheid.
    Er zaten ook dagen tussen dat ik helemaal nergens last van had. Voelde helemaal niets gewoon. Alle symptomen gewoon helemaal weg, ook het 'zwanger-gevoel'. Weet nog dat ik huilend mijn werk heb gebeld met de mededeling dat het weeer mis was. :(
    Ik wist het gewoon zeker.
    Ik was toen 5 weken zwanger. Moest wachten tot 6w3d dat ik voor een echo mocht komen. Slopend waren die dagen.
    Tot 12 weken heb ik elke week een echo gehad omdat ik zo bang was. Elke week weer die bevestiging dat hij nog leefde.
    Langzaamaan begon ik wat vertrouwen te krijgen. Tussen de echo van 12 en 14 weken zat dus 2 weken, dat was vreselijk, zo lang in onzekerheid. Daarna moest ik het van mezelf een beetje loslaten en gaan genieten. Gelukkig lukte dit.
    Ondertussen ben ik al weer bijna 35 weken zwanger! :)

Ik snap je angst dus heel erg goed. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten.... afwachten... en afwachten....

Heel veel sterkte met wachten en ik zal voor je duimen!!

Stresskipje vindt dit leuk.
  7. zonnestraal1985

27 jun 2013
    23
    0
    0
    Ohhh wat een lieve reacties allemaal.
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die zo onzeker is. Nog 3 dgn, vrijdag al een
    echo. En dan 6jan een gesprek bij de gynaecoloog. Misschien een goed idee om daar mijn angst te delen.
    Lieve meiden, fijne kerstdagen thanks voor de steun tot nu toe.

X

8. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat ons weten hoe de echo ging!heel veel succes en fijne feestdagen!

9. daboog

daboog Nieuw lid

14 okt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne dagen meiden!

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik lees dat jullie nog vrij vroeg in de zwangerschap zijn.
    Ik ook hoor, maar merk wel dat het zich opbouwd.
    Twee weken heb ik ook gepost over weinig tot geen symptomen of dat het weer wegging. Nu met 7 weken is er toch wel een constant gevoel van
    misselijkheid gekomen en gebleven.
    Ik denk dat dat nog erger wordt. Wel eens een dag wat minder maar toch is het er.
    Er zijn meiden die heel weinig symptomen hebben de hele zwangerschap.
    Maar daar kan ik niet over mee praten.

11. zonnestraal1985

27 jun 2013
    23
    0
    0
    Tot nu toe een prachtige echo gehad. Ik ga er maar van proberen te genieten:D

12. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Super, gefeliciteerd!!!

13. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Nu wij nog hihi

14. zonnestraal1985

27 jun 2013
    23
    0
    0
    Ik hoop natuurlijk ook dat jullie goed resultaat krijgen. Hopelijk kunnen we alle in het nieuwe jaar genieten van goed nieuws.

15. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook onzeker doordat ik weinig symptomen heb
    M'n borsten zijn groter en m'n tepels ronderhet rommelt wat daarbeneden maar ook de krampjes zijn minder heftig als in week 4.
    Ik denk dat ik gewoon moet genieten maar spannend is het wel

16. HLin

HLin Lid

27 dec 2013
    51
    0
    0
    Hoi zonnestraal en andere meiden!

Ik ben 6 weken en heb ook wisselende dagen. Kan eigenlijk niet wachten tot ik veel symptomen heb! Na 3 miskramen wil ik bevestiging! En de eerste echo "pas" 21 januari. Nog even spanning dus!

Maar gelukkig zijn er genoeg meiden die ook wisselende symptomen hadden, dat geeft wel n goed gevoel.

17. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd! Fijn dat de echo goed was.
    Maar ik kan me voorstellen dat je onzeker bent vanwege de MK.

Ik heb tot zover weinig tot geen kwaaltjes/symptomen gehad, wist eerst ook niet dat ik zwanger bleek te zijn. Het was dat mijn vriendlief begon te merken dat er iets veranderde omdat ik steeds honger had. Heb sommige dagen wel dat ik wat vermoeider ben dan andere dagen maar dat is het dan ook. Dus ik ben elke dag weer blij als ik mijn kleintje voel bewegen & schoppen

Ik ben steeds onzeker als ik weet dat er een echo of een bezoek aan de VK weer in zicht komt. Dan is het fijn als je daar telkens weer een bevestiging krijgt dat alles goed is.

18. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Die onzekerheid is voor mij heel herkenbaar! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en alles wat ik voel is nieuw en eng.. Voordat ik het hartje heb zien kloppen durf ik ook nog niet echt te genieten... Tot nu toe had ik alleen last van moeheid, gevoelige en groter wordende borsten en veel puisjes. Inmiddels ben ik vaker misselijk, heb ik heel veel last van mijn darmen en veel gerommel in mijn buik. Hopelijk is dat allemaal snel weer over!

Deel Deze Pagina