Hoi dames! Ik heb een vraagje, maar weet niet zeker of ik daarvoor bij jullie juist zit. Had dit bij een voedingsdeskundige willen vragen, maar het forum is dicht. Mijn vriend en ik zijn aan het proberen voor een eerste kindje. Ik zit op dit moment in ronde 2, en heb van zaterdag op zondag (11/12 januari) mijn eisprong gehad. We hebben flink geklust, dus er bestaat een (kleine?) kans dat het raak is. Nu wil het probleem dat we komend weekend uitgenodigd zijn om Sushi te gaan eten met zijn familie. Het is komend weekend natuurlijk veel te vroeg om te gaan testen. Ik weet nu niet zeker of ik wel aan de rauwe vis mag of dat ik het bij de gebakken of vegetarische dingen moet houden. Stel dat het misschien raak is, wil ik natuurlijk niets doen wat ons wondertje kan schaden. Lang verhaal kort: kan ik komend weekend gewoon aan de sushi? Alvast bedankt voor jullie reactie.
hoi info van het voedingscentrum: Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum Hier staat precies welke vis wel en welke niet. Mirjam