Hoop zo dat alles goed gaat!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Mississippi, Jan 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hoi ladies!

Ik durf het nu ook hier te plaatsen :) ik ben zwanger van ons tweede wondertje! Nooit gedacht dat het binnen 2 maanden raak zou zijn maar zeker wel heel blij!

Aan de andere kant slaat ook de angst toe, wat als dit kindje hetzelfde heeft als zijn/haar zus? Na de geboorte van onze oudste bleek ze hersenafwijkingen te hebben en heeft ze 3 maanden in het ziekenhuis gelegen. Hoewel er niet gezegd/bewezen is dat het erfelijk is, blijft het toch spannend! Ik hoop zo op een normale kraamtijd/bevallingsverlof, hebben zo veel moeten missen in de eerste maanden na de geboorte van onze dochter. Duimen jullie mee dat ons tweede wondertje gezond zal zijn? ;)

2. Eefje1981

Eefje1981 Nieuw lid

Jan 14, 2014
    2
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Ik stond net op het punt om zelf ook de stoute schoenen aan te trekken en een topic te openen. Ook ik ben net in verwachting van ons tweede kindje. Afgelopen donderdag, 4/ 5 dagen voor nod, voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen. Vandaag een clearblue digital gedaan en...ja, kan er nu niet meer omheen. Zo blij maar tegelijk ook best bang! Afgelopen augustus heb ik een miskraam gehad bij bijna 7 weken. Dat verliep op zich voorbeeldig, geen centje pijn. Maar een week later werd ik zo ontzettend ziek! Koorts tegen de 40 graden en echt van t padje af. Lang verhaal kort, ik had vocht in mijn buikholte en dat hoorde daar niet. Daar heb ik een lange nasleep van gehad. Mijn cyclus kwam gelukkig heel snel weer op gang, maar we besloten bewust een ronde over te slaan en er in oktober weer voor te gaan. Net toen ik dacht dat er na die miskraam misschien wel iets was beschadigd...toch zwanger nu! Bij mijn eerste kindje was het meteen raak en toen we voor de tweede gingen in de tweede ronde. Dat begon nu net wat voor onzekerheid te zorgen...want we gingen nu al weer ronde 3 in. Nog steeds erg snel en mag zeker niet klagen! Nu hopen dat het blijft plakken, vind het zooow eng! We mogen een vroege echo, maar ik geloof niet dat dit me gerust stelt, het biedt geen garantie en geen zekerheid. Dus we zullen die eerste weken gewoon uit moeten zitten.

En wow...bij jou ook al zo spannend! Hoe zijn die eerste weken voor jou? Heb je er vertrouwen in? Ik ga heel erg hard mee duimen voor jullie!

3. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim voor je dat het goed gaat!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!ik duim met je mee;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

6. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wauw! Gefeliciteerd! Ik duim heel hard! X

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Dankjulliewel! Lief!

8. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!! Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.:)

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Helaas ging het al vroeg verkeerd... Deze mag op slot!

10. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Sterkte meid!

11. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik zal hem sluiten, sterkte!

Share This Page