ik gebruik voor de eerste keer ovulatietesten...ben met de 13e dag begonnen dat is dus 12 januari begonnen...nu heb ik nog geen knaller gezien zoals ik lees hier hoe dat moet zijn...wat denken jullie?? of is hij er al voor geweest? of moet hij nog komen? klopt het dat als hij geweest zou zijn de testen dan moeten aflopen of hoeft dat niet...? ik vindt dit moelijk zo te zien...sorry voor de vele vragen hoop dat de foto beetje duidelijk genoeg is View attachment 371463
Je hebt tussen de 14de en 15de de knaller gehad. Die 2de van de 14de is net nog niet postiefz de teststreep moet ik even donker zijn of donkerder dan de controlestreep. Waarschijnlijk was je piek al voorbij toen je de 15de de test hebt gedaan. Genoeg geklust in die periode?
ja geklust hoor dus dat zit wel goed de 15e gister begin van de middag nog....maar ik hoor altijd dat de strepen net zo dik en donkerder moet wezen maar dat dat was niet zo kan dit mijn knaller zijn geweest dan?? en kan het zijn dat hij minder is dan bij mij met de testen? is het verstandig nog even door te testen?
Wat ik al zei waarschijnlijk heb je de echte knaller gemist tussen test 14 en 15.. een ovulatietest kan zo verschillen binnen een paar uur.. Je kan altijd nog even doortesten als je toch niet helemaal zeker bent.
oke bedankt voor je antwoord! ik test hem even door..dan zal het wel duidelijk worden of hij is geweest of niet...zeg dat ik me knaller op de test gemist heb ..ik dacht dat hij dan minimaal 2 testen zo moest zijn? niet dus...uhmmm dan zou het kunnen
Ik denk dat je lh-piek idd op de 14e heeft plaatsgevonden. Als je ook je temperatuur bij houd kun je ook aan je temp zien of je eisprong is geweest. Deze gaat namelijk stijgen na de eisprong. Is je cyclus regelmatig?
ik heb eigenlijk altijd een cyclus rond de 28 dagen gehad alleen toevallig afgelopen maand voor het eerst iets langer en een hele rare menstruatie....vandaar mijn ovutesten een keer...als mijn lh piek de 14e heeft plaatsgevonden is het dan altijd dat de testjes dan gelijk minder worden? nee nog nooit getempt trouwens...denk dat ik dan helemaal gek zou worden haha
Neehoor je hoeft geen 2 knallers te hebben. Vaak is er 1 BIJNA een knaller, net niet zegmaar (zoals die van de 14de bij jou) en heb je daarna de echte knaller dus daarom denk ik dat je hem gemist hebt. Na de knaller word het streepje weer een heel stuk minder duidelijk. Succes nog met verder testen, kan nooit kwaad!
ja doe ik ook gewoon nog moet denk toch na 2 dagen wel zien dat de streep dan nog minder wordt.. bedankt nog!
Oh dus dit is een eenmalige actie zegmaar, als je cyclus weer 28 dagen is, ga je niet meer testen? Bij mij worden ze na de piek altijd minder omdat je lh-waarde gaat dalen. Temp bijhouden valt mee hoor, is net zoiets als tandenpoetsen, je doet het automatisch. Maar ieder haar ding toch, je moet vooral doen waar je je prettig bij voelt .
ja dat is waar..ligt er een beetje aan wat mijn cyclus nu weer doet...heb 8 op de 10 keer wel rond de 28 dagen en als het dan niet zo is zijn het echt uitschieters in vergelijking met 28 dagen maar we zullen zien doe straks nog een keer een ovutest en dan morgen dus we zien wel hoop gewoon dat streep lichter wordt waardoor hij al is geweest.
oh dus hier 1 die denkt dat hij nog moet komen...ga zo weer een testje wagen na 3 uur niet plassen en drinken..ben benieuwd of tie lichter of donker is
Volgens mij worden de action ovulatietesten netjes even donker bij een piek voor de ovulatie.. Ik heb ze natuurlijk niet gezien toen je ze net gedaan had, maar je geeft zelf aan dat ze nog niet even donker zijn geweest. Ik heb ook vaak 'valse' pieken gehad. En ik zeg niet DAT het zo is, maar ik denk dat je piek nog moet komen.