ik weet niet, ik lijk een tuurdetuur iets te zien, maar niet dat ik kan zeggen, streep, maar "iets" Kijk zelf nog eens?
Een innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel. Even ter geruststelling dat je niet denkt dat een innestelingsbloeding nodig is ofzo. Bij beide kinderen nooit een innestelbloeding gehad. Ik zie trouwens niks op je Kruidvat 2 voor 5 euro, ook niet een tuurstreep. Heb hier een breedbeeldscherm bij mijn computer. Maar hoe ik ook kijk, ik zie niks helaas. Maar......wat niet is, kan nog komen! Geen bloed geeft moed! Over een paar dagen nogmaals testen. Wie weet, dan wel een duidelijk streepje!
Als je vroeg een zwangerschap vast moet stellen, dan zou ik de huisarts even bellen en vragen om een bloedtest. In jouw geval kan hij dit niet weigeren in verband met jouw medicatie! Een bloedtest toont namelijk veel eerder een zwangerschap aan dan een urinetest.....
Hey heel erg bedankt voor de reacties, ik zag zelf op de foto ook geen streep, nu wil mijn telefoon camara alles scherpstellen waardoor bij mij alleen wit en een streep te zien is... lekker handig ding. als ik hem in het licht houd zie je een streepje Heeeel dun trouwens hoor. moet over een halfuur naar de HA bellen voor hoe en wat ivm de medicatie elke dag is te veel zeg maar. al probeer ik me eigen gerust te stellen.
Ik "zie" hem als ik hem bovenin mijn scherm heb (zo bekijk ik de meeste testen ) Wil je er toch eens een posten? Wordt toch wel heel benieuwd.
Op de anderen KV test kwam trouwens niks. maar had deze gebruikt net toen thuis kwam en net 1 flesje drinken op had..
deze is te ver weg genomen, ook daar lijk ik iets te zien, maar kan niet zien of het een streepje is.
Moet zo en formulier ophalen en bloed prikken.. Jezus pardon........ voel zo veel emoties door elkaar heen zij geeft aan dat het een vroegen eisprong kan zijn geweest of dat mijn partner zijn zaad heeel sterk kan zijn. we wachten het bloed gewoon af. en ik test vanavond, morgen nog een keertje.
Spannend! ik zie volgens mij ook wel een licht streepje . Ik zal voor je duimen! Maar die dame in kwestie zegt volgens mij maar wat hoor . Hoe sterk je partner's zaad is heeft hier helemaal niets mee te maken. Hoe sterk het zaad is kan wel beïnvloeden óf je zwanger wordt of niet, maar niet wanneer het innestelt en hoeveel HCG het vruchtje produceert.
Hey streepje van de kv test is nog altijd alleen in het licht te zien.... en alleen de etos extra vroeg test gaf een licht streepje. Nu heb ik even alles goed her berekend en zou de 13de me eisprong hebben gehad en toen was mijn temp 36.4 nu is mijn temp 37 graden. Ik zou ook pas maandag ongesteld moeten worden is het niet raar dat alle testen zo vaag reageren. Ik heb gisteren bloed laten prikken is het dan al wel te zien in bloed?