Normaal zou ik blij zijn voor iemand die zwanger is. Voor jou weet ik niet of ik blij moet zijn...je komt over alsof je er zelf niet zo blij mee bent. Wil je dan ook ff een dikke knuffel geven! Heb je iemand waar je mee kan praten? Je vriend, je ouders, huisarts?
Hoi, Ik sluit me volledig bij de vorige reactie aan en wil je dan ook alleen maar heel veel succes wensen. Neem in ieder geval je de tijd voor dat je ook maar iets beslist en vooral veel praten met mensen om je heen die jou heel goed kennen en begrijpen. Veel sterkte en houdt ons op de hoogte. Krissa
Succes met het nemen van alle beslissingen, samen komen jullie er vast uit wat voor jullie de beste optie is. Heel veel succes meid!
dank jullie wel allemaal .. we zijn er zoiezo wel uit dat we het houden.. maar ik vind het heel erg eng wel leuk maar echt eng.. weet niet wat ik kan verwachten .. Me moeder en zijn ouders staan ook erachter.. Het wordt allemaal heel erg moeilijk maar we komen er denk ik wel.. Ieder geval harstike bedankt allemaal voor de reacties !
gefeliciteerd dan maar he! succes met alles! Let maar op, straks kan je niet wachten tot het geboren is! Zit je nog op school enzo? Woon je al samen? Tis goed dat je ouders erachter staan, die zullen je ook goed kunnen helpen!
Hoi allemaal Heel erg bedankt.. Nee ik ga in september wel naar school ga het gewoon allemaal proberen.. Ik werk nu ook .. Heb alleen geen huis nog.. sijn er wel heel erg mee bezig.. We hebben wel al heel veel spulletjes gespaart een half jaar voor een huisje .. Ben heel erg blij met jullie reacties .. Als ik vanavond even tijdheb zet ik me mooie testje er wel eventjes bij ! als er nog meer meisjes zijn van mijn leefdtijd zou ik erg blij zijn als je er met me over zou willen praten ik heb verder niet echt iemand in mijn omgeving die in dezelfde schoenen staat als ik.. Zou je er met mij over willen praten dan hoor ik het wel..
Hey meis Nou dan toch gefeliciteerd! kan me voorstellen dat je helemaal in de war bent, fyn dat jullie het er over eens zyn om het te houden, en dat jullie ouders jullie steunen! Ben je al lang samen met je vriend? Heel veel suc6 met alles, en wat je vragen betreft kun je natuurlyk altyd hier terecht!
in november 2 jaar.. ben ook heel erg blij dat me ouders achter me staan.. En ja vrage jaa die heb k noouu heel veel.. maarja komt allemaal vanzelf wel .. denk ik
gefeliciteerd meid, geniet ervan ook als vind je het eng. Ik weet er alles van, ik was zelf ook 18 dat ik zwanger was en was behoorlijk in de war. We waren het niet aan het proberen ofzo maar het was er wel. Ik was iedere week in de stad, veel feesten etc etc en dan ineens ben je zwanger en word je moeder ik vond het dood eng. nu ben ik al heel wat verder en geniet er nog iedere dag van en ben echt zo gelukkig met mn dochter. XxX
Jaa ik dat heb ik dus ook .. moet het nog even laten bezinken denk ik .. maar ben nou volgens een site 4 weken en 5 dagen .. maarja morge gaan we een verloskundige zoeken..
heij gefeliciteerd, ik zou ook morgen maar ff een potje foliumzuur halen bij de drogisterij/apotheek xxx linda
\ jaa dat zij me moeder ook al maar weet niet echt precies waar dat voor is .. eventjes gaan en dan vragen toch ? ..
hoi allemaal... ik zit eigenlijk ook met een probleem ik ben in mei door me pil heen ongesteld geworden ( gebeurd wel eens vaker bij me) en ben daarna doorgegaan met me strip. ( die nog 2 weken duurde ). maar zodra me strip klaar was ben ik niet meer ongesteld geworden. ik ben nou precies een maand over tijd en durf eigenlikjk niet te testen. toen ik een week overtijd was heb ik dat wel gedaan en was toen niet zwanger. ben nou 19 en weet het niet durf geen 2e test te doen. want als het wel zo is .......... groetjes maureen