Twijfel over vruchtbaarheid

Discussion in 'Zwanger worden' started by Haha89, Feb 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haha89

Haha89 Lid

Dec 18, 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik wil even mn verhaal kwijt! Vorig jaar ben ik er achter gekomen dat ik waarschijnlijk een aantal jaar lang heb rond gelopen met een chlamydia infectie. Ik heb toen een antibiotica voorgeschreven en daarmee zou het over zijn. Nu hebben we een kinderwens en begin ik me toch zorgen te maken. Overal op internet lees je dat de eileiders verstopt kunnen raken tijdens een chlamydia infectie. We zijn nu 6 rondes bezig met het krijgen van een kind, ik weet dat sommige vrouwen er veeeel langer over doen. Toch begin ik iedere keer als ik weer ongesteld word meer te twijfelen aan mn lichaam. Ben ik nog wel in staat om een kindje te krijgen? Nu ben ik 6 dagen te vroeg ongesteld geworden. En ondanks ik natuurlijk hoop dat dit een innestelingsbloeding is, weet ik gewoon dat dit niet zo is. Voor een test is het nog te vroeg. Maar ik heb wel veel minder pijnlijke krampen. Normaal kan ik echt niet zonder aleve feminax en nu is het prima uit te houden. Zelfs met een inlegkruisje! Maar morgen ochtend zal het wel veel meer zijn. Kortom ik ben het vertrouwen in mn lichaam kwijt geraakt.
    Sorry voor mijn gezeur, maar ik moet het gewoon even kwijt!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ga naar je huisarts en leg het uit. Van chlamydia kun je onvruchtbaar raken.. dat kan je dan maar beter op tijd weten toch?
    Zes rondes is inderdaad niet veel, maar als je chlamydia hebt gehad zou ik het wel even laten nakijken.

3. smurfinnetje85

Jan 18, 2014
    56
    13
    8
    Female
    Hoi haha89

ik zou ook meteen de ha bellen voor een afspraak. Ik loopzelf aan het ziekenhuis en moet vaak bloed prikken en dan controleren ze bijna altijd weer voor chlamydia, voor de zekerheid.

Tevens weet je door verder onderzoek meer. Negatief of positief. Maar nu wordt je er zo gestresst van wat nog slechter voor je is om zwanger te worden.

Succes en hoop voor goed nieuws voor je.

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ga een gesprek aan met je huisarts en vertel daar je zorgen en vraag of het onderzocht kan worden wat de gevolgen zijn voor jou/jullie wbt jou vruchtbaarheid.
    Heel veel sterkte

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Eens met wat hierboven staat. Chlamydia is een alarmsignaal voor fertiliteitsartsen is mij verteld door de mijne!

Share This Page