Zijn dit "normale" krampen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MiMully, Feb 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hallo,

Na een roerig jaar met drie miskramen (2 zijn al eerder geweest), ben ik weer zwanger. Heel leuk natuurlijk, maar genieten doe ik niet meer. Bij elk krampje of pijntje ga ik al uit van het slechtste.
    Gister was mijn NOD en volgende week woensdag heb ik de eerste echo.
    Nu heb ik de hele tijd pijnlijke liezen. Dat schijnt normaal te zijn, maar ook mijn venusheuvel zeg maar, is ook erg pijnlijk. En echt aan de zijkant van mijn buik, ter hoogte van het heupbot voel ik ook "dingen".
    Bij de miskramen heb ik nooit krampen gehad en ongi-kramp ken ik ook niet. Ik krijg nu wel ustrogestan om dit ukje te laten zitten, maar ik ben zo bang dat we over twee weken weer met lege handen staan.

Wie herkent bovenstaande?

Hierbij nog wel de foto van mijn testen;

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hi MMully. Ik herken het! ( nou ja ik heb nooit ustrostegan gehad dan) ik had de eerste dagen (dus rond m'n NoD maar toen wist ik al dat ik zwanger was) ook steken in m'n lies (venijnig!) af en toe drukkende gevoelens en steken door m'n vagina/ Venusheuvel. Zelfs wel eens een kramp gehad waar ik dubbel van sloeg.

Ik kan je geen garanties geven maar raar is het dus niet. Er veranderd best veel in je lichaam! Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen!

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Bedankt. Tja, geruststelling zal ook niet lukken. Het feit dat ik een week voor mijn nod al positief testte geeft wel een beetje geruststelling, maar daar vertrouw ik ook niet meer helemaal op.

Share This Page