Vorige maand een gekke cyclus waarbij ik zeker wist zwanger te zijn maar toch ongesteld geworden (dag vóór eisprong spiraal laten verwijderen dus denk dat bevrucht eitje niet heeft kunnen innestelen vanwege te weinig opgebouwd baarmoederslijmvlies) Had met spiraal in totaal geen inzicht meer in cyclus. Mij vanaf dag 8 dpo toen helemaal suf getest maar allemaal negatief. Dat voelde heel raar omdat ik wist dat er iets bijzonders had plaatsgevonden. Nu met 11 dpo een klein streepje... Enjoy the stay, baby nr.3! Je bent zooooo welkom! Aan alle andere zwangeren: gefeliciteerd!
Dank, Humava. Jij ook gefeliciteerd! Ik zie dat je begin 2013 ook een kindje hebt gekregen. Ben 7 maart van mijn dochter bevallen. Verloopt je zwangerschap goed, voel je je lekker? Modi
Thnx! Mijn dochter is van 30 november 2012. Maar met mn zwangerschap gaat alles goed heb bijna nergens last van!
@ Humava Terugrekenen is duidelijk niet mijn grootste talent .... Deze beeb verwachten we eind okt, mogelijk dus ook een nov. kindje. Ben heeeeeel benieuwd én heeeeeel blij. Vind het altijd weer wonderbaarlijk, het zwanger worden en zijn. En vind zwanger zijn heerlijk (ook al groei ik doorgaans tot buitenproportionele afmetingen...). Geniet ze verder! Gegroet, Modi
Ohh ja groeien tot buiten proportionele afmetingen ben ik ook goed in haha. vorige zw. 22 kilo aangekomen ben benieuwd wat het nu gaat worden.