Hoi meiden, Vanmorgen een testje er tegenaan gegooid! Ben nu 6 dagen over tijd. Woensdag avond eerst test gedaan maar niets te zien. En vanmorgen weer met ochtend urine getest en binnen 2 minuten zag ik wat jullie nu op foto zien!! Wat denken jullie?? Ben wel wat moe en meer hoofdpijn en puistjes plus rammelende darmen hele dag.. Hoop het zo maar durf niet te geloven omdat het zo'n vaag streepje is!
Men zegt: een streepje is een streepje. Ik kreeg bij mijn middelste dochter op de zwangerschapstest pas na weken een streepje. Heel vreemd toen ja.
Is hij wel blauw? Lijkt grijs als ik het zo zie (maar kan ook aan de foto liggen natuurlijk) Is dit een etos test? In mijn ervaring zijn die niet zo gevoelig. Duurde hier lang voor ik er echt wat op zag. Wanneer ga je weer testen?
Ja blauwe streep, zie je inderdaad minder goed op de foto. Hij kwam al wel rap lichtjes tevoorschijn, na een minuut of 2. Ik wil dinsdag of woensdag nog een testje doen..
Zie zeker een blauwe streep. Alleen wel erg licht voor 6 dagen na je NOD. Weet je zeker dat het helemaal klopt? Weet je wanneer je eisprong is geweest.
Ik denk dat je inderdaad een latere eisprong hebt gehad, of misschien een innesteling die wat langer duurde. In ieder geval durf ik je wel te feliciteren
Ik zie ook een tweede streep! Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook wel eens zo'n streepje heb gehad bij de Etos testen zonder zwanger te zijn. Niet zo'n goede ervaring mee. De Etos test was positief en de KV en Sensitest niet... Misschien morgen a overmorgen even een testje doen met een ander merk?
Nog steeds niet ongesteld en ik voel gewoon dat het raak is! Morgen ochtend nog x testen met een test van clearblue en sensitest, hoop zo dat het streepje nog duidelijker is!