Hallo allemaal, Ik wil en moet het nog geheim houden voor mijn omgeving, maar hier kan ik het lekker anoniem delen. Ik had afgelopen maandag mijn eerste licht positieve zwangerschapstest in handen. En dat terwijl ik deze week zou beginnen met de voorbereidende hormonen voor IVF, daarmee zou ik starten op de eerste dag van mijn menstruatie die dinsdag had moeten plaatsvinden. Heb wel 10 testen gedaan in de tussentijd. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik hoop zooo vreselijk dat het goed gaat. Sinds eind vorig jaar is bekend dat ik in een voorstadium zit van prematuur ovarieel falen (ofwel pof). Ik heb nog maar weinig eicellen over en het IVF traject is versneld ingezet. En nu .... nu ben ik zwanger, ik, met mn 8 en een beetje eicellen. Hoe wonderbaarlijk!?! Natuurlijk ben ik blij, maar aan de andere kant durf ik niet te blij te zijn. Ik ben pas bij 4,5 wk en er kan nog zoveel misgaan. Ik vind het retespannend. Voel de 'menstruatiepijn' en weet dat het erbij hoort maar ik blijf maar checken. En als het kon zou ik elke dag een test doen ! Ik lijk wel gek . Zo ... ben ik het even kwijt, ik lees hier vrolijk verder over al jullie ervaringen! Gegroet
Gefeliciteerd!! Ik ben nu bijna 6 weken spannend allemaal he. Is dit je eerste kindje? Voor mij tweede. Maar het lijkt weer als een eerste keer zo anders voel ik mij deze keer! Ik hoop dat je beebje blijft plakken en dat het IVF traject niet meer nodig is voor je !! Xx
Bedankt voor de felicitaties allemaal. Jullie uiteraard ook gefeliciteerd! Als het goed gaat allemaal wordt dit ons eerste kindje. Door mijn probleem zag het er allemaal niet gunstig uit, ook met IVF zou het lastig worden gezien mijn zeer geringe eicelvoorraad, dus dat ik nu net deze week positief test is ongelooflijk! Had het niet durven dromen. Ben erg blij maar tegelijkertijd ook wel een beetje angstig dat het mis gaat. Weet best dat ik daar hoe dan ook geen controle over heb, maar toch. Met 8 wkn (9 april) mag ik via fertiliteit mijn eerste echo. Ze blijven nog op me letten tot 12 wkn gelukkig, dus dat is fijn. In de tussentijd kan ik het vast niet laten om een aantal tests te doen . Good luck allemaal!