ik ben al een paar dagen aan het twijfelen om het te plaatsten maar denk dat we weer zwanger zijn. we zijn erg voorzichtig geweest en gevreeen met condoom. maar voel me best raar. °borsten voelen anders en trekken de aders hierop zijn verdikt tepels zijn groter en soms donkerder °heb last van zuurbranden. °loop iedere dag het zelfde rondje met de meiden en gister had ik tijdens dit rondje spierpijn. was echt uitgeput °pijn in onderrug °zaterdag heftige buikpijn tijdens etentje dacht toen zal wel eerder ongesteld worden maar dit gebeurde dus niet ° rare en levendige dromen. vanmorgen getest met kv 2v10 maar negatief (had ik nog liggen) heeft het zin morgen te testen met kv 2v5 want vrijdag as. moet mijn menstruatie beginnen.
Ik zou even wachten tot vrijdag. Morgen testen heeft mss nog geen zit, kun je ook een negatieve hebben terwijl het wellicht wel positief is..
Als jullie voorzichtig zijn geweest en er geen ongelukken zijn gebeurd schat ik de kans erg klein...maar je weet het natuurlijk nooit!
wacht ook met testen want ben mezelf gek aan het maken. @ babette. tja wil heel graag een derde kindje. het is dus gewenst maar zeker niet gepland. maar blijft spannend!
Ik ook. Je kunt namelijk ook erg goed dingen gaan voelen, omdat je zo graag zwanger wilt zijn. Dat kan tevens zorgen voor uitstel van je menstruatie. Terwijl je, gezien je negatieve test, mogelijk echt niet zwanger bent. Condooms zijn een goed voorbehoedsmiddel. Als er geen gaatje in is gekomen door onvoorzichtigheid, lijkt me de kans klein dat de zwemmertjes dwars door het rubbertje weten te zwemmen. En dat moet dan ook nog eens net rond je eisprong gebeurd zijn. Mag ik vragen waarom jullie niet stoppen met condooms als er nog een wens voor een derde is?
vanaf de eeste dag van mijn komende menstruatie ga ik ook weer aan de pil. dit is me door gezondheidsredenen door mijn internist de eerste maanden afgeraden. de wens voor een derde is er zeker en mocht ik nu zwanger blijken is het zeer welkom maar nu bewust gaan voor een kindje betekend dat ik wel weer heel snel zwanger ben na de tweede. wat heel zwaar gaat zijn voor mijn lijf en dat geeft met name praktische bezwaren het is echt dat we liever even wachten ivm mijn gezondheid op dit moment. maar blijf natuurlijk een vrouw en kriebelen doet het toch! dus blijft een gevecht tussen hart en hoofd. en ik weet dat condoom vrij proof is maar maar ben bij de tweede ook door pil heen zwanger geworden dus ik heb niet al teveel vertrouwen in anticonceptie. na de derde gaan we dan ook wat meer permanente middelen gebruiken. zal me schelen als ik weer aan de pil mag
vanaf de eeste dag van mijn komende menstruatie ga ik ook weer aan de pil. dit is me door gezondheidsredenen door mijn internist de eerste maanden afgeraden. de wens voor een derde is er zeker en mocht ik nu zwanger blijken is het zeer welkom maar nu bewust gaan voor een kindje betekend dat ik wel weer heel snel zwanger ben na de tweede. wat heel zwaar gaat zijn voor mijn lijf en dat geeft met name praktische bezwaren het is echt dat we liever even wachten ivm mijn gezondheid op dit moment. maar blijf natuurlijk een vrouw en kriebelen doet het toch! dus blijft een gevecht tussen hart en hoofd. en ik weet dat condoom vrij proof is maar maar ben bij de tweede ook door pil heen zwanger geworden dus ik heb niet al teveel vertrouwen in anticonceptie. na de derde gaan we dan ook wat meer permanente middelen gebruiken. zal me schelen als ik weer aan de pil mag