Joepie! Wat zijn we blij en dankbaar dat we een broertje of zusje gaan krijgen voor ons zoontje. Schelen straat 17 maanden, helemaal leuk. 9 mei eerste echo, als die goed is dan gaan we het met Moederdag vertellen
Gefeliciteerd! Wat leuk we delen dezelfde uitgerekende datum! Hier ook super blij met een paar positieve tests in het paasweekend.
Haha, dat klopt degoe1982. Ik had bij mijn zoontje maar twee testen gedaan, dipsticks en had hele lichte streepjes. Wilde nu ook wel zo'n mooie foto van een rijtje testen haha. Heb er zelfs nog twee liggen
Gefeliciteerd! Leuk wij lopen gelijk. Ik ben ook 25 december uitgerekend. Wij krijgen 15 mei de eerste echo. Tot die tijd vind ik het toch spannend! Ons zoontje wordt in november 2 jaar dus schelen dan 25 maanden. Leuk zo kort ertussen. Ik wens je een goede zwangerschap toe!
Leuk! Wij moesten eigenlijk ook 15 mei, maar ik heb gevraagd of ik de 9e mocht ivm Moederdag. Ze had nog 1 plekje over, dus die wilde ik heel graag haha. Nu maar hopen dat er een mooi kloppend hartje te zien is. Voor jou ook een hele goede zwangerschap gewenst, misschien kom ik je nog wel tegen in het topic voor de december mama's
Ik kan me hierbij aansluiten. Ook 25 december alleen heb ik pas de eerste echo 27 mei.. Op mijn vraag of het de week ervoor kon ivm onze vakantie, gaf ze aan dat dat dan te vroeg was. Gefeliciteerd allen!!
Het is met recht een wonder te noemen... Uitgerekend op 26 december. Op 9 mei de eerste echo. Zo spannend!
Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook zwanger, en 20 December uitgerekend. 6 Mei naar de VK , vindt het heel spannend! Het is voor ons de 1e!
Hier ook een Feest kindje, vooralsnog uitgerekend op 26 december. Ik ga volgende week vk bellen (mag hier pas vanaf 6 weken). Zijn er hier nog meer dames die gezellig samen willen kletsen gedurende de zwangerschap, ik heb namelijk een groep Feest kindje aangemaakt. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/510179-feest-kindje.html