hallo, op 8 mei heb ik mijn implanon anticonceptie laten verwijderen bij de ha. Na anderhalve week te hebben gewacht, hebben we op zondag 18 mei, woensdag 21 mei en vrijdag 23 mei geklust. Dit was gedurende de eisprong. Nu krijg ik een aantal symptomen: misselijk gevoel gedurende de hele dag, s' ochtends last van trekkende borsten, krampjes of gevoel dat er miertjes tegen mijn binnenkant van de buik lopen. OOk heb ik het gigantisch warm. Zou dit een zwangerschap, of innesteling kunnen zijn. Ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden en heb ook niet het gevoel dat dit er binnenkort aan zit te komen. Weten jullie raad, of wat vinden jullie hiervan? Oh ja, ik heb ook een blauwe ader over mijn borstlopen. Alvast bedankt.
Goedemiddag, Het zou kunnen dat je zwanger bent. Sommige vrouwen voelen zich heel snel na de bevruchting "anders" en hebben al snel lichte klachten. Maar helaas is het voelen van deze klachten niet de garantie dat je zwanger bent. Nog heel eventjes geduld. Indien je menstruatie uitblijft kan je over ruim een week een testje doen. Succes! Groetjes Monique
Hai Monique, ik heb er nog een blauwe ader bij gekregen. Vanaf nu heb ik ook hoofdpijn. Geen migraine wat ik normaal gesproken heb maar alleen hoofdpijn.
Spannend hoor! Ik ben wel benieuwd! Ben je wel begonnen met foliumzuur? Hier kan je namelijk het best mee beginnen 4 weken voordat je besluit graag een kindje te willen. Groetjes Monique