Goedenavond dames, Nou hier ben ik dan met een eigen topic, ik heb vandaag mijn NOD en had gisteravond licht bruinverlies en vandaag minimaal...alleen sporen zeg maar... Ik heb 6 dagen voor mijn NOD een test gewaagd van kruidvat en die gaf heeeel licht positief en toen 5 dagen met één van action en die gaf ook heeel licht positief! Toen heb ik 2 dagen voor mijn NOD een clearblue test gedaan die een + zou moeten aangeven maar die was omowit!? En nu zijn we vandaag op mijn NOD en mijn lichaam houdt het maar spannend! Wat moet ik nou denken? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo lang heeel licht bijna niet te noemen bruinverlies (sporen) had! En ik had een week voor mijn NOD allerlei krampjes en steekjes en menstruatiepijn een dag. Voor mijn NOD.... Ik post zo de fotos
of een innesteling of een aankomende ongi Als je over twee dagen nog niet ongi bent zou ik nog een keer testen
1e foto 6 dagen voor nod, 2e foto vandaag en de laatste is van cb digital en die gaf iets anders aan!?
Ja je hebt altijd twee strepen bij clear blue maar die reageert pas bij meer hcg dus dat is logisch gezien je kruidvat strepen. Weet je zeker dat je eisprong al geweest is? Misschien een ovulatietest doen? Ik had namelijk zon streepje bij mijn ovulatie op mijn zwangerschapstest. ALs je zeker weet dat je ei al geweest is dan zou het wel eens raak kunnen zijn!
Ik denk toch wel zwanger meis, die CB zonder indicator heeft meer hcg nodig. Maar je kruidvat ziet er netjes uit. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Ja ik denk idd ook zwanger! Ik had rond mijn nod ook donkerbruine afscheiding. Die zonder indicator heeft 50nogiets nodig waar de kruidvat al meet vanaf 10nogiets.