Mijn gyn zei dat als je gelijk weer zwanger raakt zonder 1 ronde af te wachten dat je dan meer kans hebt op een mk, omdat het lichaam het laatste restje misschien nog wil afstoten.. Maar goed niet iedereen zegt dit. Maar bij bleek dit duidelijk het geval want was dus 2,5 week ongi.. Maar goed er was achteraf toch geen kans om zwanger te worden want had geen eisprong gehad dus me lichaam was er duidelijk nog niet klaar voor.. Misschien is het nog een verschil dat de mk bij mij met 10wk was?
Oh 10 weken? Dat is nog heftiger!! Ik zal de Vk eens vragen, ik hoor wel veel positieve verhalen erover dat er dames zijn die snel na een miskraam weer zwanger raakten en het goed is gegaan.. Maar zoals jij zei misschien was het in jouw geval niet niet helemaal "klaar"... Het lijkt mij ook wel verstandiger.. Maar de tijd begint een beetje te tikken voor mij, ben ook al 39! Ben benieuwd wat de Vk ervan zegt. Hoe gaat het nu dan met je?
Dat is zo'n onzin! Je lichaam wordt pas weer zwanger als het er klaar voor is. Ik heb twee keer een curettage gehad en altijd is er gezegd: go for it! Je lichaam laat t pas toe als het hersteld is. Dat wachten is puur om beter zicht te hebben op je cyclus. Meer niet.
Nou vind het niet gelijk onzin hoor.. En heb het al bij meerdere hier op het forum gelezen. Omdat tegen jou wat anders gezegd is wil het niet zeggen dat ik hier onzin op zit te schrijven. En nee het had niks met inzicht vd cyclus te maken. Ja gaat weer goed diana, we gaan er weer voor 100% tegenaan 😃 we zitten nu op het wachtbankje maar ga er niet van uit dat ik gelijk zwanger ben
Hier ook geen onzin,gyn adviseerde mij ook 1 cyclus af te wachten.. Uiteindelijk hebben wij dit niet bewust gedaan maar had die cyclus mijn eisprong nog tijdens minimaal bloedverlies en op cyclus dag 9-10 en wij zijn pas gaan klussen vanaf dag 12.
De (meerdere) gynaecologen gaven aan dat het idd een ouderwetse idee is.... En zo staat het ook op meerdere gynaecologen sites... zelfs AMC. Dat noem ik niet een van de minsten... Maar hey... what ever works
Dat is ook tegen mij gezegd idd.. Door 2 verloskundigen en het ziekenhuis, zelfs na mijn bbz, maar ik ben het altijd wel op de natuurlijke wijze verloren.. Geen idee of daar verschil in zit..
Diane wat naar dat het mis is gegaan. Mijn gyn zei na mijn curettage (bij 12 wkn zs) dat het onzin is om eerst een ronde af te wachten. Meestal wordt dit gezegd om de nieuwe uitgerekende datum vast te kunnen stellen, maar lichamelijk gezien is dit nergens voor nodig. Ik zou zeker niet onnodig een maand verspillen, gezien je leeftijd. Nacontrole heb ik nooit gehad (ook vier keer een vroege miskraam gehad en een bij 12 wkn dus). Sterkte nogmaals
Tuurlijk zeg de een zus en de ander zo maar dat is met alles zo. Met alle behandelingen op elk gebied , elke arts zegt hoe hij het beste vind. Maar om nu te zeggen dat ik onzin op zit te schrijven vind ik gewoon jammer.. En dat het overal anders staat en vermeld wordt maakt het voor ons als leek niet makkelijker op Maar even on topic Denk dat je gewoon je eigen gevoel moet volgen en wat je eigen vk aangeeft.
Bij mij is ook geadviseerd een menstruatie af te wachten door gynecoloog maar ja doe waar je jezelf goed bij voelt zou ik zeggen..
Ja doe ik ook, ik heb volgende week donderdagochtend een echo om te zien of het weg is en ze zei zelf ook dat het onzin is om te wachten.. Dus ga er wel voor aangezien er geen redenen voor zijn om een maand te wachten. Ik waardeer jullie informatie en ben blij dat jullie met me mee willen denken! Hier leer ik ook weer van. Silverwings, dan heb jij een eug gehad! Bij mijn dochter dachten ze eerst ook aan een eug vanwege heftige krampen en bloeden maar gelukkig was het goed!! Heb toen ook wel geknepen! Heb nu een prachtige dochter! Het bloeden is trouwens inmiddels bijna weg heb nu alleen bruinverlies en de Vk denkt dat het met 2 dagen wel afgelopen is! Veel sneller trouwens dan de 1e keer! De 1e keer heb ik wel bijna 3 weken gebloed!
Waarom denk je dat je met 4 weken zwangerschap nog geen echo krijgt?precies,dan is er nog niets te zien...dus hoe willen ze dan met een echo kijken of alles wel weg is?iets wat je niet ziet als het wel goed is,zie je toch ook niet als het niet goed?vind het maar een rare gang van zaken bij die verloskundige...maar dat heeft niets met jou te maken natuurlijk...vind het voor jou echt heel naar dat het zo gelopen is...en ik hoop echt dat het snel mag lukken en het dan lekker 9 maandeng blijft zitten...duim voor je
Dan zeg vooral lekker voor gaan!! En hopelijk zien we gauw weer een positieve test van je voorbij komen!
Ooow fijn dat het bloeden bijna gestopt is! Hopelijk heb je snel weer een mooie positieve zwangerschapstest..
Zo is het allerminst bedoeld...vandaar ook de lastste regels aan ts gericht...maar als het verkeerd overkomt dan spijt me dat...maar begrijpen doe ik het niet
Ik ben geen Vk en ik zou het niet weten maar ik ga dat zeker voorleggen bij de Vk skippy, volgende week donderdag weet ik meer dus hou jullie daar ook van opde hoogte. Ent trouwens je krijgt een echo met 6 weken omdat er dan pas een hartactie te zien is dus heeft niks te maken met of er wat te zien is of niet? Maar goed ik zal het na vragen! Ja hoop het ook en voor jullie ook natuurlijk he! 💋
Ik ben erg blij te lezen,dat jij het niet verkeerd opvat....want dat is niet de bedoeling...had het ook meer op het feit dat ik je vk niet begrijp...en heb zelf wel echo's gehad bij 4 weken...en dan zie je echt niet,behalve dik opgebouwd bms.dat bedoelde ik dus...wel fijn dat het nu zo snel achter de rug is...hier nog niet helaas...maar goed,zal ook wel weer goedkomen.
Toen ik een mk kreeg gaf de Vk aan Dat ik niet een ronde hoeft te wachten En dat als ik er aan toe was ik het gewoon kon proberen En ook dat je na je mk extra vruchtbaar bent. Dus ik denk dat je je eigen gevoel moet volgen. Xmoonlightx was je 2.5 week achter elkaar ongi. Das niet niks zeg
Skippy1 Heb het net bij mijn vriendin nagevraagd die is vk en je kan niet veel zien bij echo 4 weken maar wel of er nog een vruchtzakje zit.dus Diana het is wel een goed idee die echo.denk ik succes.