Wie kan mij een positieve ovutest van 123testen laten zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovecouple, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi meiden

Heeft iemand van jullie een positieve ovulatie test van 123testen dan weet ik waar ik rekening mee kan houden. M'n streepje word nu duidelijker maar weet niet hoe die eruit moet zien als die echt positief is.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      15
  2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Ik zou ook wel eens zo'n positieve willen zien.En wat ik mij ook afvraag he....moet die nu langzaam duidelijker worden? Of is het gewoon van de een op andere dag een knalstreep. Ik lees verschillende dingen. Wie kan daar ook duidelijkheid in geven?

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    hier zit ik met hetzelfde probleem!!
    Ben wel bezig met de ovutesten vd action en heb er nu besteld van zwanger en kids!
    De dipsticks en ben ook benieuwd of dat oploopt of dat het van de ene dag op de andere ineens een knaller is????
    Vandaag op dag 11 en amper een 2e lijntje te zien,alleen tuur lijn vind ik.

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Voor mij is dit nu de 1e ronde maar ik test eigenlijk omdat ik dan weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. En als je dan meteen positief test dan is het natuurlijk wat makkelijker om dan te klussen. Maar ik zit vandaag op dag 15 en test al vanaf dag 10 maar zie wel een streepje maar nog geen dikke streep.

Ik ben ook benieuwd of die moet oplopen?? Of opeens een streep.

Hopelijk heeft iemand hier antwoord op

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    lastig he.. ik vind het ook zo moeilijk! ik lees wel eens dat een samenwerking van gewone ovu testen en die van clearblue met die smileys een goede combi is.. als je dan denkt een knalstreep te zien, doe je die clearblue en als je dan een smiley ziet weet je genoeg... maar ik vind die clearblue testen zo duur!!

ik heb die van de action.. ga maandag starten..

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    image.jpg

Deze bedoelen jullie? Deze zijn van 123thuistesten. Ineens een knaller en duidelijk gevoeld.

Het kan ineens. :D

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Wat goed dat je deze ff post! bedankt!

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Geen dank!! Maar het kan dus echt, een knaller met deze testen.

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Bedankt kiwi nu weet ik dus dat hij niet perse hoeft op te lopen. Dat is zeker een knaller.
    Ik vind het zo irritant altijd die 1e ronde.. Elke dag testen, elke dag hoop je op een positieve en nu inmiddels al dag 16 pfff

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Nou meiden. Mijn 123 test is eigenlijk niet eens positief terwijl de digitale cb wel positief is.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,2 KB
      Weergaven:
      11
  11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Scheeld wel dat jij geen 2e streepje erbij krijgt...totdat je je ovu krijgt dan he.

12. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik kreeg bij dit merk helemaal geen knaller. Ik gebruik nu al heel lang zwanger&kids en die zijn bij mij wel heel duidelijk. Ze zijn ook niet zo smal als die van 123.

Deel Deze Pagina