Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Creamams, Jun 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Creamams

Creamams Niet meer actief

Mijn cyclus is heel onregelmatig. Zo om de 40 tot 60 dagen. De laatste keer zat er echt maar een dag of 12 tussen. Dit is nu ruim een week geleden.
    Ik heb sinds een aantal dagen vage klachten;
    - vaginale afscheiding
    - een beetje buikpijn
    - 2 dagen heel emotioneel geweest
    - weinig eetlust
    - af en toe wat last van mijn borsten
    - moeite met ontlasting

Ik ben een week geleden nog een volle week ongesteld geweest. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Ik weet niet of ik al een test moet doen. Het kan natuurlijk nog te vroeg zijn.

Iemand hier ervaring mee of misschien
    tips?

Alvast bedankt!

2. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Als je een zwangerschapstest doet weet je of je zwanger bent. Die kwaaltjes kunnen ook van andere dingen komen.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat zwangernr5 ook al zegt; Het kan van alles zijn. De enige manier om erachter te komen is een testje doen.

4. Creamams

Ik weer niet of het te vroeg is. Ik weet ook niet of het normaal is dat je ongesteld wordt als je een week of 2 zwanger bent.

5. ShampooL

Als je zwanger bent zou je niet ongesteld moeten worden, nee. (want ongesteld zijn = niet bevrucht, dus eitje gaat eruit)

Je kunt een innestelingsbloeding hebben gehad, maar die zijn eigenlijk niet zo hevig.

Ik zou een testje doen, dan weet je het zeker :)

6. Creamams

Ik weet het. Maar ik zit zo in tweestrijd. De ene kant van mij wil testen en de andere kant weer niet. Waarom weet ik niet. Hormonen? Of bang om teleurgesteld te worden! Pfff misschien zometeen toch maar even een test halen. Dan heb ik hem alvast in huis.

7. ShampooL

Ik snap het .. maar ja, je zult ooit een keer moeten testen :)
    Succes!

Share This Page