Het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg. Maar wil graag ervaringen horen of het wat is en of je het merkt dat je vitaler bent en je cyclus stabieler is?
Ik heb tarwekiemolie gebruikt. Gebruik het nu nog steeds. Het is voor heel veel dingen goed en het zijn geen dure tabletten dusja.. Heb niet echt bewust verschil gemerkt maar ben ook vrij snel met de Tarwekiemtabl begonnen. Succes!
Ik ga er ook deze week mee beginnen.. Twijfel nog of ik midden in mijn cyclus voor mijn eisprong kan beginnen of na mijn eisprong...
Ik ben er gisteren mee begonnen. Dus ik kan je nog geen ervarings verhalen geven maar ik ben erg benieuwd wat het voor mij kan betekenen. Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ik hoop hierdoor een kortere cyclus te krijgen.
Ik ben er in februari mee begonnen en was meteen zwanger! Helaas werd dit een vmk. Maar ik ben er dus wel over te spreken. Deze ronde slik ik het weer (capsules) 1x per dag icm etos zwanger worden. Over een week of drie zullen we zien of het geholpen heeft Kan niet zeggen dat het invloed heeft gehad op mijn cyclus omdat ik meteen zwanger was. Mijn ei kwam wel zoals gemiddeld op dag 17.
Eigenlijk zou je dan teunisbloemolie moeten slikken, dat helpt je cyclus meer regelmatig of korter te maken. Tarwekiemolie slikken we omdat het het baarmoederslijmvlies dikker maakt waardoor een evt bevrucht eitje zich makkelijker kan innestelen.
Vanaf dag 1 kruidvat tarwekiemolie geslikt, die gele bolletjes, en je moet er 3 per dag ,ik vond 2 wel genoeg ,ochtend en avond en was gelijk zwanger! Helaas wel een miskraam gehad maar dat ligt niet aan de capsules hoor! Me cyclus veranderde niet ,wel meer vruchtbaar slijm ik raad het aan! Alleen ieder lichaam reageert er nou eenmaal anders op!
Ik ben er 5 weken geleden mee begonnen en testte vorige week positief Of het echt door de tarwekiemolie was: geen idee. Dit was de 9e cyclus na mijn MA. Al die tijd ook ovulatietesten gedaan etc, niet zwanger geraakt. 1 maand met de tarwekiemolie en het was raak. Toeval of niet: ik ben BLIJ
Inderdaad ook nog steeds mijn vraag ; werkt het ook als ik vanaf mijn eisprong begin, of vlak ervoor??
ik ben de eerste maand begonnen vanaf mijn eisprong en toen niks gemerkt. De maand erop vanaf dag 1 en toen was is ik zwanger
ik wil het ook gaan slikken. Heb afgelopen maandag een miskraam gehad. Kan ik er dan vandaag mee beginnen of zou dat mijn lichaam nog meer door de war brengen? Ze zeggen namelijk na een miskraam heb je meer baarmoeder slijm en is de kans zowieso groter om zwanger te worden , ben bang dat ik dat misschien verstoor door nu te beginnen met tarwekiemolie?
Juist toen ik stopte met tarwekiemolie werd mijn cyclus beter en ook zonder ben ik zwanger geraakt. Als je verder gezond en goed gevarieerd eet heb je al die toevoegingen niet nodig, behalve uiteraard foliumzuur
Ik ben in ronde 10 of 11 ongeveer een weekje na mijn ongi met tarwekiemcapsules van A. Vogel begonnen en die ronde ook zwanger geraakt
Hey ik ben er gisteren mee gestart met die van a vogel hoef je er maar twee per dag en er zit meer vit E in dan die van kruidvat Heb ook veel verhalen gelezen en ben ook nieuwsgierig geworden Succes