iemand ervaring met tarwekiemolie en zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linda emma, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda emma

linda emma Nieuw lid

12 mei 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg. Maar wil graag ervaringen horen of het wat is en of je het merkt dat je vitaler bent en je cyclus stabieler is?

2. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb tarwekiemolie gebruikt. Gebruik het nu nog steeds. Het is voor heel veel dingen goed en het zijn geen dure tabletten dusja..
    Heb niet echt bewust verschil gemerkt maar ben ook vrij snel met de Tarwekiemtabl begonnen.
    Succes!

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik ga er ook deze week mee beginnen.. Twijfel nog of ik midden in mijn cyclus voor mijn eisprong kan beginnen of na mijn eisprong...

4. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik ben er gisteren mee begonnen.
    Dus ik kan je nog geen ervarings verhalen geven maar ik ben erg benieuwd wat het voor mij kan betekenen.
    Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ik hoop hierdoor een kortere cyclus te krijgen.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ben er in februari mee begonnen en was meteen zwanger! Helaas werd dit een vmk. Maar ik ben er dus wel over te spreken. Deze ronde slik ik het weer (capsules) 1x per dag icm etos zwanger worden. Over een week of drie zullen we zien of het geholpen heeft ;)

Kan niet zeggen dat het invloed heeft gehad op mijn cyclus omdat ik meteen zwanger was. Mijn ei kwam wel zoals gemiddeld op dag 17.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Eigenlijk zou je dan teunisbloemolie moeten slikken, dat helpt je cyclus meer regelmatig of korter te maken. Tarwekiemolie slikken we omdat het het baarmoederslijmvlies dikker maakt waardoor een evt bevrucht eitje zich makkelijker kan innestelen.

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf dag 1 kruidvat tarwekiemolie geslikt, die gele bolletjes, en je moet er 3 per dag ,ik vond 2 wel genoeg ,ochtend en avond en was gelijk zwanger! Helaas wel een miskraam gehad maar dat ligt niet aan de capsules hoor! Me cyclus veranderde niet ,wel meer vruchtbaar slijm:) ik raad het aan! Alleen ieder lichaam reageert er nou eenmaal anders op!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben er 5 weken geleden mee begonnen en testte vorige week positief :) Of het echt door de tarwekiemolie was: geen idee.

Dit was de 9e cyclus na mijn MA. Al die tijd ook ovulatietesten gedaan etc, niet zwanger geraakt. 1 maand met de tarwekiemolie en het was raak. Toeval of niet: ik ben BLIJ :)

9. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Werkt het ook als je pas vanaf je eisprong slikt?

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier had het geen enkel effect. Niet op mijn cyclus en niet op het zwanger worden...

11. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Inderdaad ook nog steeds mijn vraag ; werkt het ook als ik vanaf mijn eisprong begin, of vlak ervoor??

12. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben de eerste maand begonnen vanaf mijn eisprong en toen niks gemerkt. De maand erop vanaf dag 1 en toen was is ik zwanger

13. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik slik het vanaf de dag dat mirena eruit is. Volgende week is mijn
    nod dus hoop hoop hoop

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik slik het sinds 2 maand, kan zondag weer testen, miss hoen helpt het deze ronde:)

15. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    ik wil het ook gaan slikken.
    Heb afgelopen maandag een miskraam gehad.
    Kan ik er dan vandaag mee beginnen of zou dat mijn lichaam nog meer door de war brengen?
    Ze zeggen namelijk na een miskraam heb je meer baarmoeder slijm en is de kans zowieso groter om zwanger te worden , ben bang dat ik dat misschien verstoor door nu te beginnen met tarwekiemolie?

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb het ook gebruikt, maar mijn cyclus was ineens veel langer. Niet heel fijn dus.

17. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Juist toen ik stopte met tarwekiemolie werd mijn cyclus beter en ook zonder ben ik zwanger geraakt. Als je verder gezond en goed gevarieerd eet heb je al die toevoegingen niet nodig, behalve uiteraard foliumzuur :)

18. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik ben in ronde 10 of 11 ongeveer een weekje na mijn ongi met tarwekiemcapsules van A. Vogel begonnen en die ronde ook zwanger geraakt :)

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tja, toeval of niet maar ik slikte het mijn laatste cyclus voor het eerst. :)

20. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ik ben er gisteren mee gestart met die van a vogel hoef je er maar twee per dag en er zit meer vit E in dan die van kruidvat

Heb ook veel verhalen gelezen en ben ook nieuwsgierig geworden ;)

Succes

Deel Deze Pagina