Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier en probeer een beetje in contact te komen met meiden die hier ook mee te maken hebben of iets in de richting. Ik ben in Feb. gestopt met de pil om zwanger te worden. in maart ben ik nog 1 keer ongesteld geworden en daarna niet meer. Afspraak bij de dokter gemaakt en die heeft me uiteindelijk door gestuurd naar de Gyn. die heeft de eerste keer na onderzoek mij medicatie voor geschreven om de menstruatir weer op gang te laten komen. Net toen ik die medicatie in wilde nemen werd ik ongesteld. 2 keer achter elkaar.. ( vreemd ) dus uiteindelijk de medicatie niet ingenomen. Daarna weer terug op gesprek, weer nieuwe medicatie gehad om het toch weer op gang te krijgen. Er komt geen menstruatie dus ook geen eisprong. vandaag dus begonnen met de medicatie om mijn menstruatie op gang te laten komen en je raad het al.. gister avond werd ik dus licht ongesteld.... wel door gegaan met die medicijnen. op de derde dag van de medicijnen moet ik beginnen met Clomid. om de eisprong op te wekken... Mn lichaam maakt me een beetje in de war.. toevallig iemand hier die er ook ervaring mee heeft of iets in die richting? Groetjes