Hoi dames! Ik geloof het zelf bijna niet.. Maar na vandaag 2 verschillende testen te hebben gedaan mag ik het denk ik wel gaan geloven! Eergisteren testte ik negatief met zo'n test waar 'testjezelfnu' opstaat. Gisteren heb ik dus niet getest, maar ik was misselijk en had echt pijn die ik anders niet had, zo steken in mn buik. Ik voelde gewoon dat ik zwanger ben. Deze ochtend testte ik weer met zo'n test, die was heeeeel licht positief, zo licht dat je het op foto niet eens kon zien. Omdat ik zo hard twijfelde heb ik een Clearblue gehaald en daar deze middag mee getest, en dit is het resultaat! Ik ben enorm blij, maar ik besef het nog niet goed! Ik dank God dat het zo vlug mag zijn. Ik wens iedereen veel succes die zwanger probeert te worden, geef de moed niet op!
Ja echt duidelijk te zien! van harte gefeliciteerd.. ! Op welke dag heb je voor het eerst getest? Groetjesss
Ik ben al van vorige week aan het testen, maar tot eergisteren was het negatief. Gisteren heb ik een dagje gewacht met testen. Voelde me echt zwanger, en vandaag heb ik dan twee keer positief getest