Ha meiden, Dit is om gek van te worden!! Wij proberen zwanger te worden en eerst was ik er ''bewust'' veel mee bezig! Nu zijn we zo druk (we zijn een aanbouw aan het zetten) dat ik geen tijd heb om er verder ''bewust'' steeds mee bezig te zijn! Sinds een paar dagen ben ik vooral 's morgens heel misselijk, heb links onder in me buik het gevoel alsof er ''iets'' in de weg zit als ik naar voren ga zitten of buig, dat is niet fijn. last van me onderrug, hoofdpijn, vermoeidheid, een rare smaak na iets gegeten of gedronken te hebben! heel vaak moeten plassen (en nee ik drink niet veel meer als anders) gevoelige en opgezette borsten, me buik is ook ''opgeblazen''. Ik ga maar gewoon door met werken en verbouwen en probeer er verder niet over na te denken! Ik hoor graag jullie mening!
Hallo Adrienne, Hoever ben je in je cyclus? Anders even een testje doen Succes met de verbouwing en hoop dat je snel weet waar je aan toe bent
maandag pas... dus nog maar even afwachten denk ik.. dank je wel! die verbouwing komt wel goed, en het is wel fijne afleiding