ja sorry is allemaal nieuw voor me namelijk gaan voor ons eerste kindje maar om de dag is dat beter dan maak het liever elke dag leuk maar dat is dus niet goed?
Beste Blij, Ik snap je topics niet. In het ene denk je dat je zwanger bent en nu open je deze over een ovulatie?
ja klopt twijfelde of ik zwanger had dacht dat ik innesteling had gevoeld want symptomen klopte en de dag waarop ik bloed verloren ook maar denk dat het vroeg is misgegaan . ben nu heen en weer met ovulatie testen opnieuw maar krijg elke keer streepje snap er niks meer van zijn bezig met eerste kindje vandaar
Volgens mij zou het beter zijn als je wat rustiger zou doen Probeer eerst maar eens je cyclus in beeld te krijgen. Pas als je weet óf je een eisprong hebt en wanneer je die eisprong hebt kun je je gaan afvragen of je zwanger bent. Het heeft echt geen zin om heen en weer te slingeren tussen zwangerschapstesten en ovulatie-testen. Daar krijg je alleen maar stress van. Ga gewoon rustig je cyclus opschrijven, eventueel je temperatuur bijhouden (dagelijks zelfde tijdstip, rectaal, voor je opstaat), gebruik eventueel dan een ovulatietest om te bepalen of je een eisprong hebt. En pas dan kun je gaan afwachten of je zwanger bent. En het heeft ook geen zin om zeshonderd verschillende topics te openen, want dan kunnen mensen je veel minder goed volgen en eventueel helpen. Open 1 topic waarin je bijhoudt hoe het met je gaat en wat de ontwikkelingen zijn. Ook dat geeft overzicht.
heb een app dus als het goed is klopt het want hou het ook bij enzo .maar dacht dat ik innesteling had omdat het zo klein beetje bloed had . en bijna niemand die reageert en ik allerlei vrage heb .
@blij: dat je weinig reacties krijgt, komt denk ik ook omdat je berichten lastig te lezen zijn. En omdat je steeds nieuwe topics opent, wordt het erg onoverzichtelijk. Als je op zp rondkijkt zie je zo al antwoorden op veel van je vragen. En aangezien je (afgaande op de vragen die je stelt) nog maar net bezig bent met zwanger worden en je nog weinig weet over je cyclus en hoe alles werkt, vraag ik me af waarom je nu al met ovulatietesten in de weer bent? Doe het rustig aan!