zwanger....???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door barbara1980, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nou, die is duidelijk donkerder! En als de concentratie van je urine vergelijkbaar was, dan is dit absoluut reden om heel erg blij van te worden! :) gefeliciteerd!

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Gefeliciteerd! 41 maanden.. allemachtig.. Ik wens je een goede zwangerschap met over een maand of acht een wolk van een baby!

3. Zie je! Gefeliciteerd! Zou het eventueel geen meerling kunnen zijn? :) Zo niet; misschien maak je gewoon snel HCG aan! Het kan allemaal!

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Zo had ik m ook op die termijn.. werd na mijn NOD pas echt knal (in de zin van even donker/donkerder)

Ik vind hem daarom ook niet knal dat ik aan een meerling zou denken maar het kan natuurlijk altijd ;) ben benieuwd

5. barbara1980

barbara1980 Actief lid

11 feb 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    een meerling zou mogelijk kunnen zijn....... Maar de kans is klein. Ik heb iui gehad, dus de kans is iets groter dan bij "gewoon" zwanger raken.

Durf het ziekenhuis nog niet te bellen....... al wil ik zo snel mogelijk bevestiging van hun hebben.....
    Vorig jaar is het met ongeveer 6/7 weken misgegaan, ben bang dat het nu weer mis gaat. Al is mijn gevoel wel beter dan toen.

heb net wel ( met middag urine ) een clear bleu met weken indicatie gedaan die egt 1-2 weken, dat komt neer op 3-4 weken en dat zou kloppen met de tijd die ik denk 3 weken en 6 dagen

Deel Deze Pagina