dag dag dames. ik zit even ergens mee en hoop op julie hulp.. en ja ik weet gewoon geduldig afwachten maar dat wachten soms.. ik ben nu meer dan 1 jaar gestopt met de pil. altijd een regelmatige cyclus van 34 dagen gehad. nu de laatste 3 maanden een van 40 dagen ongeveer gehad. ik zou volgens deze cyclus volgende week woensdag ongesteld moeten worden maar nu was ik afgelopen woensdag al ongesteld dus weer een oude van 34 dagen nu zit ik met het volgende. normaal heb ik de eerste dag alleen wat donkere bruine bloedverlies een beetje maar. de volgende dag of die avond al word ik zwaar ongesteld. nu heb ik al vanaf woensdag dat lichte bloedverlies. het is alleen bij het plassen een donkere bruine beetje afscheiding in me plas en bij het afvegen wat licht rose verder helemaal niets de hele dag al 3 dagen lang. wel heb ik ontzettend buikpijn menstruatiepijn en de hele dag het gevoel alsof ik gewoon zwaar ongesteld ben maar wanneer ik naar de wc ga dan is er gewoon niets. wat moet ik hiervan denken of mischien niet te snel wat denken
Lastig te zeggen, ik heb ook eens een menstruatie gehad zoals jij die omschrijft. Stelde echt helemaal niks voor maar helaas werd ik de maand erna wel weer normaal heftig ongesteld. Je lichaam kan je helaas soms goed voor de gek houden. Zou gewoon afwachten.
Ik denk dat je er pas wat van kunt denken als je test. Het kan alle kanten op gaan en daar valt via het internet niets over te zeggen
Ik zeg , testen!!! Maar ook dat geeft geen zekerheid omdat je misschien toch in een cyclus van 40 zit, misschien is dit innestelings bloeding ?
Testen inderdaad! Ik was zwanger toen ik dat had. dat zegt voor jou niks natuurlijk, maar genoeg reden om er een testje tegenaan te gooien.
hee meiden.. ff weer reageren. ik ben nu nmog onzekerder en ik word er gek van.. ik heb uiteindelijk 3 dagen die bruine uitscheiding gehad, en daarna 5 dagen gaan bloeden, het zag er wel anders uit dan normaal minder dan een normale menstruatie maar de pijn was wel heftig erger dan wat ik eigenlijk altijd heb, en nu nog af en toe wat bruine afscheiding weer, maar de pijn blijft. ook heb ik zoooo een vieze smaak in me mond net een metaal smaak,l en het rare is het voelt alsof ik een van deze dagen pas ga beginnen met menstrueren diezelfde pijn voel ik in me buik alsof ik een van deze dagen weer ongesteld ga worden, terwijl ik nu al eigenlijk klaar hoor te zijn. ik heb vorige week getest maar toen was het negatief.