Hallo dames, Ik zit me suf te kijken op deze Sensitest. Het is mijn test van vanmorgen, 4 dagen voor mijn NOD. Ik zie wel vaag een steepje, maar hij is zooo vaag. En ik had tot eergister last van bloedverlies met kleine stolsels (innesteling of vroege miskraam??) Zien jullie als "ervaren testers" mijn streepje ook? Gister was mijn test Omowit, vandaar dat ik niet op een miskraambloeding hoop.
Als je voor nod zit , spreek je ip niet van een vroege mk. Ik denk eerder dat het een innestelling was, ik zie duidelijk een +. Spannend
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ja het bloeden is sinds enkele dagen voorbij. Wel wat last van een gevoelige opgezette onderbuik, hopelijk wordt ik dinsdag niet gewoon ongesteld.
Vanmorgen een gewone test gedaan, maar door onregelmatige cycles weet ik niet zeker of ik nu 1 of 2 dagen voor mijn NOD zit. Want ook deze test was licht positief (Foto uploaden lukt even niet). Hopen dat ik niet opeens gewoon ongesteld wordt, dit voelt zo fijn!
Ok de foto staat er toch bij Nou prima. Beide testjes met ochtendurine gedaan maar toch vind ik beide steeepjes van het + zo smal in tegenstelling tot de controlestreep. Morgen weer een dag deze keer de 2 voor 5 test want dit kan nog wel even zo doorgaan.
Hij is erg duidelijk positief ik snap dat je het nog niet wil geloven misschien pas als je menstruatie uit blijft maar je bent na mijn idee gewoon zwanger hoor