Hallo, allemaal heel wat jaren geleden heb ik hier meegelezen. Nu heb ik weer een vraagje. In 2008 en 2011 gebruikte ik de kv 2 v 5 testen. nooi klachten gehad en erg duidelijk. Nu heb ik al bijna een week dat op de test een tweede streep verschijnt. Niet roze niet duidelijk maar je ziet hem toch echt. Ik niet alleen, dus verzin hem niet haha. Andere testen zijn negatief. Is kruidvat zoveel slechter geworden? Wat is jullie ervaring met de kv test tegenwoordig?
Heb je een foto van binnen de afleestijd? Hoe ver ben je in je cyclus? Ik vind zowel kruidvat als clearblue digitaal met week indicatie het gevoeligst.
Als hij niet roze is, is hij niet positief Ik testte 7DPO positief met deze test en die liep mooi op iedere dag.
Hallo, bedankt voor reacties. Ik ga ook niet uit van positief hoor. Maar voorheen had ik nooit streepjes tenzij ik zwanger was en vond dat altijd erg fijn omdat je niet zo ging twijfelen aan wat je zag. Nu zie je dus wel strepen die je naar mijn idee jaren geleden niet had op de kruidvattest. Om diezelfde reden gebruik ik bijvoorbeeld ook geen actiontesten.je ziet de strepen al staan op de test voordat je ze gebruikt. Ik hou van lekker wit of knal streep zeg maar.:-D net zo als iedereen hier denk ik haat ik die twijfel. Maar zou voor mij wel een reden zijn om deze testen niet meer te gebruiken. Vandaar dat ik benieuwd was naar andere ervaringen
De testen van kv hebben inderdaad de laatste tijd erg veel gekke dingen. Een hele verandering sinds ik ze gebruikte in 2010. Tegenwoordig kan ik er elke maand wel streepjes op plassen en dat terwijl ik dan echt niet zwanger ben. Heel vervelend want je krijgt toch hoop.
Kijk boris en esther, daar heb ik wat aan. In de wat oudere berichten worden kv testen zo aanbevolen maar is eigenlijk niet echt terrecht meer. Ik ga dan dus liever over op een test die wat later aangeeft maar wel echt waar is. Want nu ben je uiteindelijk veel geld kwijt aan toch maar weer een testje kopen want wie weet.:-D
Hi Lennie, bekijk mijn topic maar van afgelopen week (Ten einde raad: positieve test en ongesteld). Had echt roze streepjes op de KV-test, binnen de tijd, maar toch gewoon ongesteld. Of het helemaal niets was, durf ik natuurlijk niet te zeggen, maar denk dat ze wel gewoon vals waren.
Haai bee. vervelend he. Jammer dat het niks is geworden voor jullie. ik ga maar over op andere testen voortaan. Liever dan wat duurder of minder gevoelig dan dit getwijfel. Jammer dat zo'n goed product veranderd. Ik hoop voor jou dat je snel toch een echte positieve test mag hebben
ik ben ook niet meer zo tevreden over kv testen , had vorige maand ook een tuurstreepje maar werd toch gewoon ongesteld. en vorige maand was niet de eerste keer dat er iets verscheen op de test dus ik hou het voor bekeken ga nu action proberen. succes nog !
Ik heb er wel goede ervaringen mee, omowit bij niet zwanger, en een streepje echt zwanger.Vind wel dat ze er veel langer over doen om positief te worden, en ook later een knaller dan een paar jaar geleden.
Ze zeggen altijd een streepje is een streepje. Maar bij deze testen streepje en bloedtest 0 hcg. Zegt mij genoeg . Dus toch maar overstappen inderdaad