Raar gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanne, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vorige week bij dokter geweest ivm misselijkheid, kon zwangerschap zijn maar kans was klein omdat ik pas 3 tot 4 weken met pil gestopt benKheb de laatste 2 dagen een raar gevoel in mijn onderbuik het voelt niet aan als menstruatie pijn. Ook heb ik een heel klein beetje bloed verlies maar das maar heel weinig. iemand dit ook gehad of kan iemand me vertellen wat het is?
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Tja, moeilijk te zeggen. Het zouden natuurlijk zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn maar aan de andere kant lijken die soms ook heel erg op menstruatieklachten. Ik zou als ik jou was gewoon het eind van je cyclus afwachten, en kijken of je dan echt ongi wordt en/of testen. Dan weet je het zeker.

    Sterkte met wachten en met de misselijkheid!

    Groetjes, Wendy
     
  3. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb tegen misselijkheid tabletten gekregen dus daar op het moment geen last meer van
     
  4. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Oh, dat is in ieder geval vast fijn!
    Groetjes, Wendy
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent.
    Nadat ik gestopt was was ik ook veel misselijk, pijnlijke borsten, veel plassen. Het leek net alsof ik zwanger was. Maar na een paar testen en bloedprikken bleek dus dat het gewoon een reactie was op het stoppen met de pil.
     
  6. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik wacht gewoon af. Kheb vandaag geen bloedverlies meer gehad en voel me weer wat beter. Het kan idd dat ik aant ontpillen ben. Maar zoals de dokter zei ik sluit niet uit dat het geen zwangerschap is dus kheb wel beetje hoop al is de kans klein
     
  7. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vandaag ook nog pijnlijke borsten, dit heb ik normaal niet als ik ongesteld moet worden.(zijn borsten ook zo pijnlijk als je zwanger bent? ) wat is het toch een spannende tijd zeker zo'n eerste keer afwachten vind ik. normaal ben ik niet zo ongeduldig maar nu dus wel ;)
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik had voordat ik ongesteld moest worden ook altijd pijnlijke borsten, maar nu ik zwanger ben doen ze echt zeer. Vooral de tepels!
    Maar helaas voor jou zeggen pijnlijke borsten dus ook niet zoveel.
    Dus nog steeds sterkte met wachten.

    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina