Meiden Help! jullie mening aub

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sabrinakenneth, Sep 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Dames

Mijn man en ik zijn nu in ons 4de maand proberen.

Deze maand echter heb ik het idee dat ik zwanger zou worden (maarja dat is allemaal erg sceptisch). Ik voel ook dingen die ik eerder niet voelde.

Bv:
    Ik heb na mijn eisprong (die ik erg duidelijk voel door een hele dag een enorm zwaar, opgeblazen, pijnlijke buik te hebben en zelfs op moet letten bij het gaan zitten, dag erna is er totaal niets meer aan de hand)
    Maar na eisprong tot aan einde cyclus heb ik altijd links en rechts (hoogte eierstokken) een zeurend ongesteldheid kraampjes gevoel.
    Standaard...

ik heb deze maand:
    - gevoelige tepels die vaak hard zijn( geen pijnlijke borsten)
    - emotioneel: bv kunnen wenen bij het koffie zetten ..
    - veel witverlies (ofwel valt het me nu pas op dat ik dat heb)
    - raar voorgevoel
    - branderig gevoel in maag en onderbuik (vanaf navel naar onder) maar sporadisch, niet altijd en ook geen maagzuur
    - erg moe

Dit is mijn voorlopige temperatuur curve (ik denk mijn eisprong op 19 September te hebben gehad

Mijn baarmoeder was twee dagen geleden laag en hard, en is nu zachter en hoger (maar niet zo hoog als eisprong)

Ik zou dus ongesteld worden op 3 oktober
    ik heb deze morgen getest met kruidvattest 2 voor 14 euro (kon echt niet wachten) aangezien mijn temperatuur vandaag omhoog schoot naar 37,2.

Maar de test was zo wit als maar kan zijn :(

Ik klus met behulp van temperaturen en ovulatietesten, neem foliumzuur en tarwekiemolie bolletjes (als ik ze niet vergeet)

Wat is jullie mening meiden?
    Ben ik zot aan het worden of is het wel degelijk kans op een zwangerschap?
    ik ben érg slecht in deze dingen, ik verlies erg snel de moed ect.

Ik heb een kadootje klaar liggen voor mijn man in te lichten als hij papa zou worden, gewoon in het geval dat...

Met vriendelijke groeten
    Sabrina

2. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hoi Sabrina,

Je hebt wel degelijk kans op zwangerschap maar misschien test je nog te vroeg. Na mijn mk in april was ik er ook enorm mee bezig en vanalles geprobeerd. De laatste maanden heb ik er weinig aandacht aangegeven en nu blijk ik zwanger te zijn.

Ik hoop voor jou dat je snel aantelt. Ik zou zowiezo over een paar dagen nogmaals testen. Ik duim met je mee.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ik zou niet vertrouwen op je 'gevoel'.
    Zo had ik elke maand wel zwangerschapskwaaltjes en uitgerekend die keer toen ik zwanger bleek had ik geen enkele kwaal.
    Niemand zou je te dus kunnen vertellen, zelfs je lichaam niet.

4. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hoi Sabrina,

Natuurlijk zou je zwanger kunnen zijn! Je moet alleen geduld hebben en proberen pas weer te testen op je NOD.
    Een vrouwenlichaam is knap in staat om je goed voor de gek te houden. En maak je geen zorgen, jullie zijn nog maar vier rondes bezig.

In ieder geval veel succes! Ik zal voor jullie duimen!

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    De meeste "zwangerschapskwaaltjes" voor je NOD worden veroorzaakt door progesteron en niet door HCG. En progesteron maak je elke maand na je eisprong aan, ongeacht of je zwanger bent. Je kunt dus helaas echt niet vertrouwen op kwaaltjes...
    Sterker nog, de meest keren dat ik zwanger bleek voelde ik helemaal niks. Minder dan andere maanden zeg maar.
    Symptomen progesteron: pijnlijke borsten, vollere borsten, licht misselijk, snel geagiteerd, huilerig.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben het hiermee eens.

Je wens is zo groot dat je van alles gaat voelen, omdat je zo graag wil.
    En hoe weet je zo zeker dat het zwangerschapskwaaltjes zijn? Herken je het van een eerdere zwangerschap? Want wat bij de een zwangerschapskwaaltjes bleken, waren bij de ander gewoon aankomende ongesteldheidskwalen.

En als je na 4 maanden proberen al de moed dreigt te verliezen.....oei......
    Voor zwanger worden staat gemiddeld een jaar.

Ik eindig positief: je hebt tot dusver een mooie temperatuur, dus wie weet heb je te vroeg getest!

Ik zal voor je duimen!

7. LMI

LMI Bekend lid

Jan 21, 2014
    655
    54
    28
    Female
    Ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt, maar verder wil ik me aansluiten bij de voorgaande reacties. Je lichaam kan je flink voor de gek houden door dingen te voelen die je graag wilt voelen.
    Ik duim voor je!!

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De symptomen kunnen allemaal door andere dingen verklaard worden of door hormonen op elk punt in je cyclus. Die zeggen helaas niks.

Het feit dat je zo'n buikpijn had wil niet zeggen dat je eisprong toen was. Kan groeipijn, voor pijn of napijn zijn geweest. Op die pijn alleen mag je nooit concluderen dat toen je eisprong was.

Misschien zit je veel eerder in de cyclus dan je denkt en kan je nog niet testen

Afscheiding zegt ook niets. Alleen het vruchtbare draderige slijm zegt iets over je aankomende eisprong.

9. Sabrinakenneth

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ok dank jullie

Ik heb elke maand deze "pijnlijke dag". En dat is toevallig ook de dag dat "een site" zegt dat mijn eisprong daar zou zijn na berekening.

ik heb geen eerdere zwangerschap gehad, ik lees wel veel op fora ect. En vandaar.

Ik heb ook wel pijn in m'n buik en soms het gevoel (zeker vandaag) dat ik dan toch mijn menstruatie ga krijgen.

wil jullie bedanken voor jullie antwoorden.

10. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,302
    395
    83
    De symptomen kunnen helaas ook bij het ontpillen horen, je bent echt PAS 4 maandjes bezig! gemiddeld staat er een jaar voor, en als je nu naar 4 maand de moed al begint te verliezen?!

Je hebt in elk geval wel te vroeg getest, dus ik hoop voor je dat het raak is, maar je lcihaam kan je goed voor de gek houden, en je kan ook dingen willen voelen omdat je het zo graag wil.

En als je het idd in de vruchtbare dagen hebt gedaan is er altijd een kans dat het raak is :)
    Ik hoop het voor je!

11. Sabrinakenneth

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met ontpillen neem ik aan dat het komt als je stopt met de pil?

ik heb geen pil meer sinds 22 augustus 2013 omdat ik een gastric bypass heb gehad en de pil dan ziezo niet meer werkt, we gebruikten steeds een condoom.

Mijn bloedwaardes ect zijn allemaal in orde, ben hiervoor naar de dokter geweest. Moet ik ziezo doen voor ik zwanger mag worden.

12. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom klus je nu al met alle extra hulpmiddelen die je in je eerste berichtje hebt opgenoemd? Ik denk dat ik dat zelf pas na een maand of zes op zoek zou gaan naar olulatietesten o.i.d.
    begrijp me niet verkeerd, ik val je niet aan ofzo. Maar ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom.

13. Sabrinakenneth

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Omdat ik zo graag mama wil worden al van van toen ik 20 was, ben nu 26 en we gaan ervoor.. dan wil je gewoon niets aan het toeval overlaten.

mijn temperatuur is nu 3 dagen voor NOD al 3 dagen 37,3. ben in spanning nu.

ik weet nu niet wanneer mijn nod is en niemand lijkt me dat ook niet te kunnen vertellen.

Share This Page