Goeie morgen allemaal, Ik heb op 1 september mijn laatste menstruatie gehad. Nu merk ik dat ik sinds eergisteren al paar dagen best wel wat afscheiding verlies. Nu merkte ik vanmorgen met afvegen dat het slijmverlies richting het bruine aan het gaan is (sorry voor de details) Nu is mijn vraag wat betekend dat? Kan dat te maken hebben met een beginnende innesteling? Heb rond 12september ook mijn eisprong gevoeld door vlagen van steken in mijn buik/ziij. Vanwege verkeerde testen werkte mijn ovu testen niet want kreeg wel een duidelijk streepje erop maar lichter als de andere dus was negatief. Maar toch ga ik er even vanuit hoe ik het lichamelijk voel. Ben ook met de testen gestopt omdat je er anders zoveel mee bezig was en dat was neit meer leuk. Wel hadden we best vaak gemeenschap 48 uur maar dat was niet voor de zwangerschap alleen. Dat kwam zo uit: we kunnen het ook bijna niet misgelopen hebben.
Het kan te maken hebben met een innesteling maar het kan ook de voorbode van je ongi zijn. Als je om de 48 uur gemeenschap hebt gehad, heb je je ei niet gemist, maar dat wil niet automatisch zeggen dat je zwanger bent. Was dat maar zo haha
Haha nee dat zou wel makkelijk zijn. Bedoelde er alleen maar mee dat ik hem deze maand zeker niet heb gemist. Maar is nog een beetje vroeg voor mijn menstruatie zit pas op dag 20 van deze maand Als ik deze maand een cyclus krijg van 28 dagen zou het nog een week moeten duren voor de menstruatie door komt. Kan je dan al 8 dagen ervoor al last krijgen van dit slijmverlies.
Hee Bloempje, hou het even in de gaten. Ik had dit ook na het stoppen met de pil en heb er onnodig een jaar mee rondgelopen. :S Bleek ik een snel bloedende baarmoedermond te hebben, wat blijkbaar kon ontstaan door een veranderende hormoonhuishouding door het stoppen met de pil. Was heel makkelijk op te lossen door het bevriezen van de baarmoedermond. Maar had er wel veel stress en onzekerheid door. Pas na een jaar kwam ik bij een gyn die de oplossing bood. Onthoud dat dus voor mocht het aanhouden! Maar de kans is veel groter dat het gewoon bij het ontpillen hoort hoor volgens mij, dus hopelijk blijft het gewoon eenmalig!