Zo spannend, ik heb gisteren na 13 maanden en een miskraam tussendoor een positieve zwangerschapstest in handen gehad . Een hele duidelijke en dat 4 dagen voor mijn NOD. Was de kruidvat test 2 voor 5 euro. Ben helemaal in de wolken, maar vertel t aan niemand en wil nog helemaal niks plannen.. zodat ik niet weer zo enorm teleurgesteld word als t toch mis gaat. Na een miskraam is het krijgen van een kleintje als je zwanger bent niet zo vanzelfsprekend meer. Voor nu ben ik natuurlijk blij met de positieve test van gisteren en die van vandaag ( kon t niet laten hihi). Voor alle andere zwangeren.. van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd!!! Lijkt me supermoeilijk om niets te kunnen vertellen... Ik wens je van harte toe dat het jouw kindje zich nu goed "vastgebeten" heeft, hele fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd meid! Hopen op een plakbeeb! Hier in april ook een MA, en nu inmiddels bijna 12 week zwanger. Ondanks de onzekere weken tot aan de echo's durven we nu toch echt wel te gaan genieten. Baby doet t prima! Heb vertrouwen... En geniet!
van harte gefeliciteerd. Ik duim voor je (en voor mijzelf, ben 5 weken zwanger na een miskraam) dat het deze keer wel goed gaat!