Hai allemaal! Deze week drie keer positief getest, dus we zijn blij! Maar wel voorzichtig blij na afg maand. Ik vind de streep v vanmorgen weer duidelijk, breed en mooi roze. Maar loopt het ook op.. I hope so. In ieder geval effe showen en afwachten en duimen!
Ik vind het er prima uit zien! Ik teste bij mijn zoontje 3 dagen na nod nog geeneens zo'n donker streepje als jij hebt. Ieders hcg opbouw is weer anders. Ik zou het testen lekker even laten nu en gewoon over een week nog eentje doen. Gefeliciteerd hoor!
Bedankt Naa, want ik vind het zooo spannend!!! Ik weet alleen mijn cyclus niet zo omdat ik niet weet wanneer eisprong was.. Of 28 of bijv 35 dagen.. Dus ook niet of streep goed is.. Maar idd iedereen maakt op andere manier hcg aan. Lijkt duidelijker dan vorige maand
Ik wil niet lullig doen maar zijn dit geen ovulatietesten van de action? En anders lijken ze erop en zeg ik hartstikke gefeliciteerd!
Haha ik ken de ovulatietesten van de action niet dus ik weet niet of het erop lijkt haa maar dit zijn testen van zwanger en kids. Dankje!