Goedenmorgen, Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben, het klinkt nog zo raar, vind het nog steeds ongeloofelijk. ook mede omdat ik me totaal niet anders voel (alleen na het middageten even misselijk meer niet) .. Ik ben nu ongeveer 6 weken, heb pas 15 dec mijn eerste echo. mijn hemel wat duurt dat voor mijn gevoel nog lang! (sorry ben een echte stresskip) ik heb veel meegemaakt in mijn leven en ben altijd weer bang dat alles fout gaat en het weer niet meezit. Vinden nog meer mensen het eng? en warneer zouden jullie het vertellen aan familie etc? Ik ben bang dat ze het op mijn werk straks door hebben.. werk met voedsel, en ben smiddags naar t eten kotsmisselijk dat ik chagie ben haha! ze maken er wel eens een grapje over, ik denk.. je moet eens weten sorry moest even van me afschrijven, want voor de rest weet niemand er nog echt van behalve mn vriend natuurlijk en mn moeders! Fijne weekend allemaal, Liefs!X
Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en vindt het ook echt heel eng. Heb vanochtend weer een test gedaan en zit dan ook echt te kijken of de streep net zo duidelijk is als die van gisteren, slaat eigenlijk nergens op. Ik heb het de vorige keer de familie verteld na de eerste echo toen er een kloppend hartje te zien was, de rest pas na 12 weken. We gaan dat nu ook weer zo doen. Ik heb 5 december mijn eerste echo....tot die tijd is het gewoon genieten en positief blijven denken. Gefeliciteerd! Xxx
Dat is helemaal niet raar. Ik had wel veel symptomen al in die periode, maar ook hele erge buikkrampen. Dus ook niet echt geruststellend. Ik ben ook heel blij dat ik zwanger ben, maar ik vond en vind het nog steeds ook doodeng. En ook ik maakte me steeds zorgen dat het mis zou gaan. Ik dacht ook: die pech zal ik wel weer hebben, want ik heb altijd pech in mijn leven. De pech beperkt zich tot nu toe alleen tot dat de vader er vandoor is gegaan en ik blijf maar hopen dat het daar bij blijft. Ik moet zeggen dat het na elke echo wel beter voelde. Dan weer je weer even dat de kleine er echt zit en alles goed gaat. Jammer dat je nog zo lang moet wachten voor een echo. De tijd zal zo wel erg langzaam gaan. Misschien kun je proberen je vk zo gek te maken dat je al eerder mag Ik heb het mijn moeder meteen verteld. Mijn broers en beste vrienden na een goede echo met acht weken ongeveer. En de rest van de wereld na het horen kloppen van het hartje met 11 weken. Het was soms wel moeilijk om het voor me te houden en had ook al snel een dikke buik. Veel succes met wachten op je eerste echo en ik hoop dat je daarna gerust bent gesteld. Oh ja en gefeliciteerd uiteraard
dank jullie wel! ja het is gewoon zo verwarrend allemaal! Blij, niet blij, bang, niet bang, haha laten we van het positiefe uitgaan! Want als je dat al niet meer doet, komt niks meer goed denk ik dan! Fijn dat ik mijn ei zo even kwijt kan!
Nou ik heb zelfs 4 testen gedaan (sorry ik weet het beetje overdreven) maar goed, was voor mezelf een geruststelling! Spannend 5 dec mooie datum! Ik zit dan in londen, ga denk wat leuks voor mezelf kopen haha! 3 dec heb ik intake gesprek bij gyn, 15 dec pas echo. Voor mijn gevoel schiet de tijd nu ook echt niet op! Heel vervelend... Maar ik ga proberen te genieten! En mn mond dicht te houden, (ben ik heeeeeeeel erg slecht in!)
Ik denk dat iedereen het we eng vindt Je maakt je steeds over andere dingen druk, in het begin of alles goed is en of de echo's er goed uitzien, dat heb ik tenminste gehad tot de 20 weken echo, ik leefde van echo tot echo Nu ik de 20 weken gepasseerd ben maak ik me wel heel erg druk of ik wel een goede moeder zal zijn en of ik het allemaal wel kan
Het begin is zeker spannend meiden maar probeer echt te genieten want de tijd gaat echt snel hoor ik zit alweer bijna op de helft en weet het nog zo goed die positieve test!! Geniet er van hoor
Ohhhhhh ik had dat ook!! Met 3 weken wist ik al dat ik zwanger was. Ik moest tot 11 weken wachten op de eerste echo. Die twee maanden tijd werd ik echt gek. Ik had ook buikpijn enzo.. Maar sinds ik de eerste en de tweede echo heb gehad gaat het allemaal zo snel. Bijna een echo voor de geslachtsbepaling... Dus probeer maar te genieten dat is mijn enige tip. Ik vind zelf dat ik dat veel te weinig gedaan heb!
Oh ik herken dit zo goed. Op buikpijnen en vermoeidheid na heb ik ook geen symptomen, heb er ook het nodige aantal testen tegen aan gegooid en nog vind ik het onwerkelijk. Je kijkt steeds of je roch niet ongesteld bent geworden en zo. Steeds bang dat het mis zou gaan. Ik blijf positief, goed voor jezelf zorgen meer kun je niet doen voir je beeb!! Gefeliciteerd en probeer te genieten. Buiten mijn vriend en ik weet alleen mijn zus het. Nog geen idee wanneer mijn 1echo is! 😄
Ik herken me er echt erg in. Hahaha maar na een klein weekje neemt dat wel af. Eerst denk je echt over van alles na maar na een tijdje neemt dat af en geniet je er meer van. Wat mij verteld werd is afleiding zoeke . Maar ik snap het het duurt heel lang. Dat dachr ik ook. Maar ben nu ook twee weken verder en dinsdag eerste echo. Maak je niet te veel druk en denk ook nog aan andere dingen dat maakt het wat makkelijker.
nou lieve meiden! ik ga mn best doen! alleen de tijd gaat zo sloom na mijn idee "zeikzeik" haha! nouja lekker werken en niet aan de tijd denken dat is het beste denk ik! Komt goed!
Hoi! Vanmorgen heb ik getest en jahoor... Er staan 2 streepjes! Een lichtere dan de controle, maar streepje is streepje zegt de gebruiksaanwijzing! Vind het ook doodeng! zo onwerkelijk en raar! Heb ook nergens last van namelijk. Voel me helemaal niet zwanger. Zal de komende dag ook nog wel wat testen er door jassen, om het bevestigd te krijgen. Volgende week willen we het al wel aan onze ouders vertellen. de rest laten we wachten tot de echo is geweest... Gene idee nog wanneer die zal zijn. Komende week maar eens gaan bellen.. hihi Van harte gefeliciteerd in ieder geval! Ga er van genieten! Dan komt vast alles vanzelf goed!
aah wat leuk gefeliciteerd! ja heb zelf ook 4 testen gedaan omdat ik t niet geloofde haha! nu wel wat "kleine kwaaltjes" maar niet echt heel erg.. komt omdat je er nu meer oplet, en het dan erg opmerkt.. haha! weet je ook hoelang je al bent? Ik heab 15 dec pas eerste echo. pff moet ik nog zolang mn mond houden, ben ik echt zo slecht in! maargoed, alles voor de kleine he ! Jij ook genieten! X
Hoi Ook ik herken dit echt! Ik ben inmiddels 8 weken zwanger en heb mijn eerste echo op 2dec en 3 dec ben ik jarig! Het zou het mooiste verjaardagskado zijn!! Ik maak me ook overal druk om, dan ga ik op internet lezen en vaak zie je daar nega verhalen vandaar dat ik me hier heb aangemeld en zo lekker kan kletsen! Ik heb bijna geen kwaaltjes. Ben vorige week ziek geweest buikgriep denk ik en gister had ik echt minimaal bduinverlies. Natuurlijk meteen in paniek ook al lees ik hier dat het erg vaak voorkomt.. Wat zal ik blij zijn als het 2dec is! Jullie ook allemaal sterkte met de kwaaltjes maar vooral geniegen!! Liefsss
Hoihoi, Wat een herkenbare verhalen! Mijn positieve test is inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden (dag voor sinterklaas, vergeet ik nooit meer), maar ik heb tot 12 weken steeds gedacht 'het kan nog misgaan', na die positieve echo en dat kleine bewegende mini mensje te hebben gezien ben ik wel wat geruster geworden, maar na de 20 weken ben ik pas echt gaan genieten (en dan nog schrik je van elk krampje of steekje). Ik was 8 weken zwanger met de kerst en toen hebben we het al onze ouders verteld (leek ons wel een mooi cadeau haha). De rest met ongeveer 12 weken (na die mooie echo). Gefeliciteerd meiden! Ik snap de onzekerheid, maar geniet er van!
Ja hoor, ik ook!~ Weet het sinds gister en heb vanochtend weer een test gedaan om inderdaad te kijken of ik gister niet voor de gek ben gehouden. Totaal gestoord vond ik mezelf maar ja. Nog net zo'n knaller als gister hoor hihi. Merk er ook niets van, alleen wat last ter hoogte van mijn middenrif. Eerste echo op 18 december.
Gefeliciteerd allemaal! Ondertussen heb ik de derde test ook verslonden en rara....nog steeds zwanger haha. Wat een gevoel hè. Vroeg gisteren aan mijn vriend of we het niet allemaal gedroomd hebben. Het is nog zo onwerkelijk en niet tastbaar omdat je niks ziet en voelt. Heb af en toe wel kleine klachten zoals misselijk, geen zin in eten, maagzuur en pijnlijke borsten. Ben ook echt al heel erg moe, maar dat kan ook nog door de narcose van de operatie komen. Tis moeilijk om er niet aan te denken. Ik heb helaas ook geen afleiding aangezien ik aan huis gekluisterd zit door een knie operatie. Maar komt goed....nog 2,5 week wachten of er een kloppend hartje te zien is
ik voel echt helemaal niks, alleen moe maarja daar is het weer ook voor he! ... heb 15 dec pas eerste echo, zit de dagen af te tellen. vreselijk vind ik het dat wachten!! Heb wel leuke dingen te doen ondertussen maar mn gedachten gaan steeds daarheen.. ben zo bang dat het niet goed zit, of dat er opeens niks meer zit ofzo haha...
ik sluit me er bij aan ik ben blij en bang te gelijk want ik was in mei Dit jaar ook zwanger en toen miskraam gehad en een curretage gehad ik heb ook sinds een paar dagen buikpijn maar schijnt er bij te horen hihi en ik sluit me ook aan want ik krijg ook 15 december de termijn echo zo spannend en duurt zeker lang groetjes en geniet van de zwangerschap
oh wat spannend he! pff ja zo lang wachten, jij tips om me zelf te vermaken haha.. heftig van je miskraam, altijd positief blijven! dat is het belangrijkste wat er is!