Zwanger...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovemy2kids, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wil gewoon even van me afschrijven... Maar ben zooo bang dat ik zwanger ben...
    Het is een ontzettend knagend gevoel wat ik heb in mijn onderbuik...

Ik heb al drie prachtige kinderen, vind zwanger zijn geweldig en ben dol op baby's.. Maar ik wil echt geen kindje meer... Uit praktisch oogpunt, uit financieel oogpunt, en omdat ik het al zwaar genoeg vind om genoeg aandacht aan mijn 3 kinderen te geven naast alle andere werk en moederlijke taken....

Durf gewoon niet te testen en loop wel tien keer in een uur na de wc om te controleren of ik al ongesteld ben geworden... Ben pas 1 dag "overtijd", maar al mijn andere overtijd momenten was ik zwanger...
    Hoop dat mijn lichaam aan het rommelen is omdat ik aan het afvallen ben en daardoor mijn lichaam wat van slag is...

Snap dat er waarschijnlijk mensen dit lezen die denken, MENS! ik wil niks liever dan een baby, wat zeur je nou... Maar ik wil echt niet meer...

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk voor je... Denk dat een test doen toch T handigst is... Sterkte!!

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Doe gewoon even een testje je wilt weten waar je aan toe bent toch ;)

En dan ga ik toch vragen hoe je dan misschien zwanger bent geraakt?

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

ALS je al zwanger bent, ben je dat dan geworden ondanks anticonceptie?

Mocht dat zo zijn dan zou ik sowieso andere conceptie gaan gebruiken, je hoort vaker dat vrouwen ondanks de pil zwanger worden maar dan zou je altijd voor een zwaardere pil kunnen gaan of een koperspiraaltje.

Ik denk dat je er alleen maar achter komt door te testen als je niet ongesteld wordt want door de stress kan je je menstruatie ook onbewust uitstellen dus gewoon even testen.

Succes!

5. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Nou hoe denk ik wel te weten ;)

Maar waar het dan mis is gegaan? Ik slik de pil... Ik heb een flinke buikgriep gehad een maand geleden gehad tijdens mijn stopweek, en dat heeft wel een paar weken doorgesudderd...
    Niet zo heftig als een echte buikgriep, maar een hoop misselijkheid en af en toe andere stoelgang...
    Maar heb daar geen problemen in gezien... Verder zou ik het echt niet weten...

Nou ben ik 4x zwanger geraakt (heb 1 miskraam gehad) en allemaal in 1x raak... Vandaar dat ik nu ook huiver...
    Weet dat ik een test zou moeten doen... Kijk of ik in mijn pauze tijd heb...
    Net als een pleister he... Snel eraftrekken... Kan ik maar beter kijken of het zo is...

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wat spannend voor je zeg.. maar inderdaad.. met Wat Als kom je nergens.. Eerst zeker weten, dan is het nog vroeg genoeg om je zorgen te maken of na te denken hoe nu verder.. door de spanning kan je ongi ook uitblijven.

Sterkte met het afwachten..

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Volgens mij is het tegenwoordig niet meer zo dat als je buikgriep hebt je pil minder goed werkt...

8. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik ben ook zwanger geraakt door de pil heen, dus het is een mogelijkheid.

In de pauze toch maar een test kopen en doen. Scheelt wellicht een hoop stress.

9. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Maar ik slik deze pil al zo lang... Kan me bijna niet voorstellen dat ik door de pil heen zwanger ben geworden als ik eerlijk ben..
    Ik hoop zo dat mijn lichaam gewoon goed van slag is...

Zal vanmiddag wel wat laten weten...

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Denk dat je kans klein is dat je zwanger bent hoor

11. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte, hoop voor jou dat je straks een negatieve test hebt.

Deel Deze Pagina