Hallo allemaal, 10 november heb ik een miskraam gehad, en nu wilde ik weten of er al een eisprong op komst was. Afgelopen weekend een zwangerschapstest gedaan en die was nog licht positief. Gister een ovulatietest (zie de foto) en die had dus een vrij duidelijk streepje (nog nooit eerder een ovulatietest gedaan). Foto geplaats in het ovulatie en zwangershapstesten topic, en daar werd gevraagd of ik onlangs nog een zwangerschapstest heb gedaan ivm HCG waar de ovulatietest op zou kunnen reageren. Dus vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan en die was hartstikke wit. Wat nu? Komt er een ei aan of zou het toch nog eenr estje HCG kunnen zijn? Zou ik vandaag nog een ovulatietest moeten doen?
Oei dit is een lastige... Het kan zijn dat het nog een restje hcg is, maar durf het niet met zekerheid te zeggen... Bij mij kleurde een ovu ook nog een beetje donker toen de hcg nog niet helemaal uit mijn lijf was... Enige wat je kan doen is elke dag een ovu doen en kijken of deze donkerder gaat worden... Hopelijk is het een nieuw ei
Vandaag nog een ovu test gedaan en die had een heel licht streepje.. eerste ovu test was van testpoint(etos) en die ik vandaagvdeed was van action. zou daar verschil in kunne zitten?
Ja daar kan verschil in zitten. Je kan beter 1 merk kiezen en die blijven gebruiken, anders kan je niet vergelijken. Hopelijk is het een nieuw eitje!