Zenuwen....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Juffie2, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ik heb gisterochtend getest, toen was er vaag streepje te zien, tuurtuurtuur en toen ik paar uur later weer keek was er duidelijke streep! 's avonds weer getest, weer gelijk een streep, maar niet mega duidelijk en vannacht weer een testje (ik dacht dan is het vast goed geconcentreerd) en ook nu zichbare streep.
    Waarom zenuwen? De eerste en laatste test heb ik bewaard, met water door laten lopen en naast elkaar vind ik de test van vannacht ineens zo vaag! (De rechter en de linker heb ik ook echt met water gespoeld maar gele vlek blijft, sorry!)
    Ja ik weet het, ik ben nog voor NOD (8 dec) en ja ik moet gewoon afwachten en ja dat kan ik ook wel en ja ik voel me zwanger en het kan altijd misgaan, maar ik wilde het even delen. Zodat ik het van me af kan zetten en in t weekend pas weer testen.
    Bij deze dus :) en reacties zijn zeker welkom! 😊

2. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

Met water door laten lopen?

Maar zo wie zo kun je vroeg testen.. ik heb ook 4 dagen voor nod positief getest.
    ik zou verder even wachten tot na 8 dec.
    Het kan altijd nog mis gaan voor je nod..

voorzichtig gefeliciteerd.

3. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ja ik had hier gelezen dat als je test later met water laat doorlopen en streep blijft staan, dan is t geen indroger....vandaar! Dank voor je reactie!

Share This Page