Hi meiden, Ik moet straks nuchter naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek op hormonen. Ik heb ovulatie testen gebruikt en ik temperatuur. Ik heb afgesproken met de arts een vroege test te doen voor de afspraak. Zie onderstaand... zou het???
Ja sorry het is zn plus test... ik ben echt hyper!! Zo benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen!
Ik heb geen idee eigenlijk! Ze wilde ook een echo doen om bmslijm te meten en de eitjes enzo. Weet niet wat hun plan nu gaat zijn. De arts zei je komt sowieso en dan kijken we verder... ben zoooooo hyper!
Wauw! Ik had tien dagen dpo nog niet eens een streepje.. pas op dag 11 had ik een vergelijkbaar klein streepje Gefeliciteerd!!
Hey allemaal, dankjewel! Ik kom net uit het ziekenhuis, ze waren niet onder de indruk van mijn testje. Gewoon stug hun onderzoekje gedaan en vervolg afspraak gemaakt. Als ik maandag een positieve test heb moest ik maar weer bellen.. gezellige mensen zijn het maar weer!
Lekker meelevend idd. Dat is wel een domper. Maar vind je test er goed uit zien. Wat voor onderzoek hebben ze gedaan? Ook een bloedtest? Ik durf je wel alvast voorzichtig feliciteren, dus van harte!