Hallo meiden, Jeetje, na een bevestigend woord van de CB vanmorgen, mag ik me na wat maandjes hier te hebben geneusd met "oh wat zou het leuk zijn als,..." , mag ik me aansluiten; wat onwerkelijk nog, na zoveel vriendinnen om me heen die al dik in de kindjes zitten en er al zo veel mee te maken hebben gehad, groeit er nu (als alles goed mag blijven gaan!) een nieuw leventje in mij; .... <3! een mooier begin van 2015 kan ik me niet wensen, De beste wensen voor jullie allemaal, Grtjs!
Dankjullie wel hoor.... Bst fijn om het in ieder érgens al te kunnen delen ,.... Aankomende weken flink oefenen met mondje dicht houden . Fijn weekend!
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Super mooie start van het nieuwe jaar! Ook ik ben er op 31 december achter gekomen dat ik zwanger ben dus ik deel de blijdschap met je! Spannend, onwerkelijk, nog niet te bevatten, blij, eng! Wat een emoties haha Geniet ervan.
XXSARA, wat leuk, lopen we samen op! Spannend he, allemaal. Aand e andere kant juist niet, merk er nagenoeg niets van haha. Hoe voel jij je?
ha Jellybean79! Heel spannend allemaal. Ook ik heb nog nergens last van.. De eerste twee dagen na de test had ik wel eens steken in mijn onderbuik, maar dat is alles. Vanochtend was ik bij de huisarts en zij zei me dat ik me niet druk hoef te maken want dat die symptomen vanzelf gaan komen! En hoe is het bij jou? Heb je al een afspraak bij de verloskundige? Ik kan er 27 januari terecht voor een intakegesprek en inwendige echo. Whaaaa zo spannend!