Wanneer kun je het beste op zwangerschap testen? Nog voor de NOD of erna. Ik zie een hoop mensen die het ervoor al hebben gedaan. Heb je dan meer kans op een vals positief?
Het beste is natuurlijk na je NOD, maar de meeste hier zijn te ongeduldig om zo lang te wachten dus testen al een aantal dagen eerder. Wat ik trouwens kan begrijpen hoor en is ook verder niks mis mee.
Ik test liever na mijn nod maar sommige kunnen zich moeilijk inhouden. Je hebt kans op vals positief maar ook op een miskraam. Veel vrouwen zijn zwanger zonder dat ze het weten en wordt ongesteld. Maar als je dan voor je nod test heb je meer risico op een positieve test maar wel menstruatie door zet. Teste 2 dagen na mijn verwachte nod moooi positief. Helaas mis gegaan maar.nu weer net mijn eisprong gehad. succes met testen wannner is.je nod? En vermoed je zwanger te.zijn?
Mijn NOD is op oudjaarsdag, dus zou een mooi kado zijn. We zijn vanaf oktober bezig, dit is ronde 3, echter is mijn menstruatie wel elke maand een dag op wat eerder dan de vorige en heb ik geen idee wanneer ik ovuleer. Ik heb wel kleine dingetjes die anders zijn dan anders, maar misschien komt dit wel omdat ik het zo ontzettend graag wil. Daarom zou ik al zo snel mogelijk willen testen, maar dit moet natuurlijk zo lang mogelijk uit zien te stellen om een echte teleurstelling te voorkomen.
Het beste is na je NOD testen... Vaak gebeurt het dat vrouwen een vroege miskraam krijgen zonder dat ze het weten, omdat ze gewoon ongesteld worden. Als je voor je NOD positief test en toch ongesteld wordt, dan is de domper extra groot natuurlijk. Als je na je NOD test is je test ook veel duidelijker natuurlijk. En op de koop toe bespaart het je heel wat geld. Want als je gewoon ongesteld wordt hoef je geen test meer te kopen natuurlijk Maar eerlijk ... ik kon het ook niet altijd laten om een dag of soms 2 dagen voor NOD te testen Niet dat het verstandig is, maar soms te nieuwsgierig Veel succes!
Ik had zoiets inderdaad al eens gelezen, maar omdat ik toch veel dames hier tegenkom die voor de NOD al testen vroeg ik het me af. Hoe lang duurde het bij jou voor je zwanger werd?
ik kon ook niet meer wachten.. hihi en me man wilde er bij zijn dus daarom 1 dag voor bod gedaan en die was vaag positief.. dus nog veel twijfels.. de dag van de nod al beter en de dag na de nod was het beste.. ik voelde me toch iets fijner toen ik 2 duidelijke strepen had maar iedereen zn eigen ding natuurlijk
Wel eigenlijk duurde het echt niet lang. In juli in de 1e ronde zwanger. Jammergenoeg in augustus miskraam gehad. Daarna een maandje wat afgewacht om m'n lichaam terug op z'n positieven te laten komen... En in oktober was het al weer raak De 2e keer wel ovulatietesten gebruikt, omdat ik zo snel mogelijk weer zwanger wou zijn. Ik wou meteen dat gevoel weer terug. En gelukkig is het ook terug snel gegaan, dat weet je vooraf nooit natuurlijk. In de hoeveelste ronde zit jij?
We zitten in ronde 3. Ik weet dat er veel dames zijn die echt al jaren bezig zijn. Echt respect ik eet mezelf al op bij ronde drie. Heb er vannacht zelfs slecht van geslapen. Weet ook niet wat ik kan verwachten en waar op te Letten. Dus bij alles wat ander is, denk ik al zou ik dan toch al zwanger zijn?