Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sunrose, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brooke31

brooke31 Nieuw lid

14 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    ik zit ook met een dilemma...
    ik voel me al meer dan een week zwanger..
    misselijk met vlagen(echt die nare misselijkheid)
    pijn in me borsten(als je erop drukt)
    1dag overtijd als ik uit ga van me langste cyclus die schommeld altijd tussen de 3w 3d en 4 weken in.
    kramp in onderrug/rechts onder bij bm en me bekken rond vagina kramp..afentoe net of me onder buik in brand staat...kriebels/tinteling ..en het ergste kramp in me binnen boven benen en trekt afentoe door naar kuiten/voeten!
    en die kramp onderin me buik/bovembeen zo herkenbaar van vorige zwangerschap daar ik al een dochter heb van 7.5 jaar..(echt die nare zwangerschaps kramp)
    in het begin even ook veel ongi klachten/menstruatie pijn dat je denkt moet ongi worden!!
    maar kwam niet en vanaf vandaag is dat weg en je voelt ook gewoon dat het niet komt en je zwanger bent!
    maar had 2 testen gekocht van etos...
    op de dag dat ik ongi moest worden 1 gedaan negatief!
    pas na 5 min gekeken..
    nu vanmorgen 1 gedaan en keek nu direct allebei de vensters kleurde blauw maar trok bij de hcg venster ook meteen weer weg...
    dus weer negatief..
    nu belde ik de dokter em legte het uit toen zeiden ze ja maar zelfs als je 5 dagen overtijd bent kun je het soms nog niet zien omdat het hcg waarde nog niet genoeg geconcentreerd is om aan te tonen!
    nu vragen om bloedprikken altijd betrouwbaar! gingen ze overleggen ,of dat ik dagen later nog moet testen..
    pfff zeer vermoeiend!!
    want voel me zwanger en word gek van de kramp in benen/liezen/bm.
    heb magnesium nodig/foliumzuur etc...
    moe ben ik ook ontzettend niet kwa ik wil slapen maar meer gewoon nergens zin in hebben!
    en paar dagen ook hoofdpijn gehad!
    iemand van bovenstaande klachten?
    gr brooke31

Deel Deze Pagina