Hallo! Ik weet niet precies waarom maar denk dat ik misschien (heel pril) zwanger ben. Heb al 2 kinderen dus ken wat kleine symptomen. Heb zitten rekenen en mijn eerste week dat ik weer met de pil ben begonnen was de week van oude en nieuw. Nou ben ik die week niet zo precies geweest met de pil zoals anders door alle drukte en feestjes. Rond 2/3 januari zou dan mijn eisprong zijn geweest en de 4e hebben we sex gehad. Kan ik een test doen terwijl ik de pil nog slik? Of maar een stop week inlassen en dan testen? Mvg Renate
Ik zal meteen gaan testen. Stel je voor je bent zwanger dan moet je meteen stoppen met de pil natuurlijk.
Zo snel mogelijk testen inderdaad! Als je eisprong was rond 2-3 januari dan zou in principe je NOD morgen ongeveer zijn. WElke pil neem je want het is toch 3 weken nemen en 1 stopweek hé? Dan zou je nu toch in je stopweek zitten of ben ik mis? Dus indien je zwanger bent dan kan je zeker al testen. Normaal gezien heb je geen eisprong als je aan de pil bent maar goed, ik ben niet het beste voorbeeld want onze oudste is door de pil heen gekomen Snel een testje wagen dus!