Hallo Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. Ik heb net een ovulatietest gedaan. Wat denken jullie? Vanavond of morgen "klussen" Groetjesss
Nee? Dit is pas de eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruik Hij is wel bijna even donker als de controlestreep niet?
bijna, maar nog niet helemaal, hij kan nog een stuk donkerder maar gezellig maken kan natuurlijk altijd. om de dag is het beste zeggen ze
Heejj Ik heb jullie hulp nodig. de foto hierboven heb ik eergisteren gemaakt Gister was de ovulatietest weer iets donkerder ( zie foto ) Ik heb net weer getest en toen was het 2e streepje heel licht Is mijn eisprong gisteren geweest of moet ik nog ff doortesten?
Deze is van vandaag. Ik heb op deze topic dus 3 dagen staan.. 1e foto van eergister 2e en 3e van gister en 4e van vandaag De vorige keer had ik mijn nod op 31 december en heb een cyclus van 31 dagen ( meestal ) Hoop dat iemand me kan helpen
Die van gisteren kan wel eens positief zijn, een kant van de streep lijkt net zo donker als de controlestreep of niet? Na ee positieve ovulatietest springt je ei normaal gesproken binnen 48 uur, dus je eisprong zou gisteren of vandaag kunnen zijnb. Wat is je cyclus ongeveer, en op welke dag zit je nu??? Afhankelijk daarvan zou je nog even Door kunnen testen voor de zekerheid...
Op 31 december ongesteld geweest.. Cyclus van 31 ( meestal ) Klopt 1 kant van de streep even donker terwijl de andere kant wat lichter is
Ik denk wel dat ie positief is, zeker als je het ook in lijf gemerkt hebt, lijkt het me niet nodig om door te testen
Ik heb met die action ovulatietest nooit knaller gehad. Streepje bleef 3 dagen gelijk. Gewoon lekker rond die dagen klussen, dan lukt het vast een keer.
Hey Ik24, Ik zie dat jij testjes van de Action gebruikt... wel ik had deze dagen hetzelfde voor! De eerste keer waren mijn streepjes nog erg licht, 2 dagen nadien had ik een meer duidelijke streep, maar toch nog lichter dan de controlestreep. Omdat ik die dag toch een donkerdere streep had, heb ik 's avonds nog eens terug getest en toen was mijn test vergelijkbaar met de jouwe! Een donker streepje aan het begin, maar in het totaal toch nog altijd wat lichter dan de controlestreep (dat was vrijdag)... Zaterdag heb ik doorheen de dag nog 2 keer getest en liepen de 2 streepjes serieus af... Ik veronderstel dat ik gisterenavond mijn eisprong heb gehad, omdat ik er lichamelijk wat last van had... Dus ik was ook niet zeker of het een positieve test was omdat hij lichter was, maar aangezien het gisteren zo hard afliep, veronderstel ik dat hij wel degelijk positief was! Ik heb zelf een onderwerp gestart 'ovulatietest loopt af' of iets in die trend... Ik probeer straks mijn foto's erop te krijgen en dan kan je misschien eens vergelijken met jouw testjes!
Uitgaan van de donkerste streep op de test. Dan heb je op die dag je LH piek gehad, eisprong tussen 24-48 uur later. Dus zeg maar eisprong binnen 2 dagen nadat je de donkerste test hebt gehad. Dan plusminus 14 dagen erbij optellen om te wachten en te kijken of het gelukt is! Ondertussen veel afleiding zoeken!
Bij mij was die netzo als jou. ik had altijd van een mini streepje die ik dagen had tot ineens een knaller. die hield 1 of 2 dagen aan. Dan liep hij gelijk af naar weer een mini streepje. Bij mij was die ook donker aan de ene kant en andere kant wat lichter. overigens wat die bijna nooit donderder dan de test streep. toch was het echt mijn ei elje x want mijn temperatuur ging ook omhoog 2 dagen er na En was 3e ronde zwanger maar helaas mk en nu start ik dinsdag weer met ovulatie testen. succes hopelijk is het snel raak.
Die keer dat het raak was de dag na de ovulatie test. Alleen die dag. Mijn man zat niet lekker in zijn vel door dus wij hadden maar 1x sex gehad die week. Dacht dat de kans verkeken omdat ik de eisprong al gehad dacht te hebben. Maar was een lucky shot Idd helaas mis gegaan nu weer bezig voor een nieuwe zwangerschap. Succes hoop voor je dat het lukt