Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum! Ik wil graag met jullie delen dat ik zwanger ben!! Ik eind vorig jaar mijn spiraaltje laten verwijderen, daarna na enkele dagen ongesteld en daarna nog 1x, met een vrij korte cyclus van 22 dagen. Ik wist dus niet helemaal hoe mijn cyclus was; echter ergens deze week zou mijn NOD zijn. Afgelopen weekend had ik al getest; negatief! Dinsdag ook negatief! Gisteren testte ik nogmaals; CB digital, en al snel stond daar "zwanger"... Ik had het eigenlijk niet meer verwacht... Al voel ik me wel misselijk en moe! Ik ben enorm blij!!! Al ben ik nog wel wat onzeker, die eerste periode kan natuurlijk vanalles misgaan! Ik ben van plan om zondag oid nog een keer te testen (voor de zekerheid)... En dan volgende de verloskundige te bellen. Ik las dat ze hier pas met 10-12 weken de eerste echo doen, ik hoop toch dat het wat eerder kan 8-9 weken oid, dat vind ik al best lang wachten! Erg spannend allemaal!! En nu houden we het natuurlijk nog voor ons zelf, terwijl ik het het liefst van de daken zou schreeuwen... Dat doe ik dus maar hier
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Moeilijk he om het voor jezelf te houden, ik kon het niet
Gefeliciteerd! Wij zijn het ook gisteren te weten gekomen, en ik begrijp je volkomen! Wij zouden het het liefst ook tegen iedereen vertellen, maar inderdaad kan altijd nog iets mislopen! Veel succes verder met je zwangerschap!
Gefeliciteerd!! Het is zeker spannend! Je moet het vertellen wanneer jullie daar aan toe zijn. Wij hebben het meteen onze ouders verteld vanwege eerdere vroege miskramen. Voelde voor ons prettiger als iig een paar dierbare het weten, mocht het misgaan kan je ook dat verdriet delen. Daarbij blijkt het enigszins achterhaald om te wachten tot 12 weken.. Nederland is een van de weinige landen waar dat nog zo belangrijk gevonden wordt.. Ach voor alles valt wat te zeggen! Doen wat je hart jullie ingeeft en probeer vooral te genieten!
Gefeliciteerd! Moeilijk om tegen iedereen je mond te houden he, het liefst schreeuw ik het ook van alle daken! Wij hebben besloten te wachten tot de 8 weken echo en daarna onze ouders in te lichten, zo leuk! beide voor de eerste keer opa en oma! Wat zullen ze trots zijn