twijfels

Discussion in 'Zwanger worden' started by anoniempje27, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniempje27

Feb 10, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een dag na mijn menstruatie seks gehad, ik ben die dag ook meteen weer met mijn pil begonnen. maar nu bijna een maand later & mijn menstruatie kwam 2 dagen te laat. eerst een paar druppels bruin verlies en daarna kwam het doorzetten. ik was maar heel licht ongi, terwijl ik het normaal altijd erg hard ben. wel had ik erg veel last van menstruatie krampen. ik ben meestal 2 tot 3 dagen ongi, maar nu duurt het al bijna 4 dagen. ik werd gister wakker met niks in m'n inlegkruisje dus ik dacht dat t over was. rond de middag had ik weer kleine druppeltjes bruin/rood verlies en daarna niks meer. vanochtend werd ik wakker met weer alleen best een hoop bruin bloed in m'n inlegkruisje. ik weet niet wat er met me aan de hand is maar vind het nogal genant om naar de dokter te gaan. heeft iemand hier ervaring mee? kan ik toevallig zwanger zijn? of is het een voorbereiding van een mk? want ik heb dus gehoord dat je een dag na je menstruatie niet in je vruchtbare periode zit. wel moet ik zeggen dat ik een paar keer kleine stollinkjes in mijn inleg kruisje heb gehad, maar die waren behoorlijk klein. en ik heb gehoord dat het dan een mk kan worden.

Ik moet zeggen dat ik verder helemaal geen zwangerschapssymptomen heb, of ik heb het niet echt door, wel heb ik een korte tijd gehad dat ik vaak moest plassen, maar dat heb ik nu niet meer & ik heb rechts onderin brandende pijn ergens bij mijn lies ofzo.
    En ik heb ook vaak last gehad van maagzuur. :( ik weet dat ik me beter kan laten testen, maar ik wilde eerst kijken of iemand op deze manier een oplossing weet? of iemand die precies hetzelfde gehad heeft? oh ja, in mijn inlegkruisje ligt dan wel bruin bloed/afscheiding, maar aan het wc papiertje zit dan helemaal niks.

2. mirmir

mirmir Actief lid

Jan 26, 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je zou een test kunnen doen. Als het een voorbereiding op een mk is dan zou je volgens mij positief testen.

En anders het toch even aan je ha voorleggen.

3. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

Feb 3, 2015
    2,607
    1,538
    113
    Female
    De kans lijkt mij heel klein om zwanger te raken 1 dag na je menstruatie. Voor alle zekerheid zou je toch even een testje kunnen doen, heb je voor jezelf duidelijkheid.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zie mijn antwoord in hetzelfde topic wat je onder Miskraam hebt geplaatst.

Overigens slikt TS de pil en dan heb je geen eisprong.

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    als je de pil goed neemt heb je geen eisprong. ben je de pil vergeten?
    maar vergeet ook niet dat de pil ook je menstruatie verminderd en soms bruine drap als enigste menstruatie kunt hebben (had ik meestal, was misschien vies, maar was meestal snel over gelukkig)

Share This Page