tips zelf inseminatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RSL, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    De titel zegt het al, wat ik weet: na productie het potje op lichaams temperatuur houden. 10 Tot 20 minuten tot het wat waterig word. Daarna inbrengen met 10cc spuitje even 15 minuten blijven liggen. klopt dit een beetje? Wij gaan het morgen voor het eerst proberen. ochtend zwemmers blijken toch het beste te zijn?

xx

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Je hebt pb

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dankje !

4. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    klopt helemaal ! werkt goed zie banner! ;)

5. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    En wat is precies de reden om te wachten tot het waterachtig wordt?

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Hoe hebben jullie dat gedaan dan ??
    En wat dat op de dag van eisprong of ervoor of gewoon meerdere keren in je vruchtbare dagen ??

7. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad je zit helemaal goed. En dan gewoon meerdere keren tijdens je vruchtbare periode. Heel veel succes ermee!

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    thnx all!

Als je echt tot het wateriger is dan loopt het makkelijker naar binnen en is het dunner.
    Mijn ovu test is nog niet positief, verwacht mn piek morgen of overmorgen..

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb niet gewacht toen tot t waterig werd... mijn tip is nog om daarna zelf nog even sterren te kijken ;) beste nog randjesfietsen (google maar ff);) succes!

10. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Wetenschappelijk gezien is dit eigenlijk geen goede strategie, want als het sperma vervloeit komend de zaadjes los en ook meteen in contact met de niet steriele omgeving in het spuitje. Je verliest dan meteen al heel wat zwemmers.

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mischien ben ik mosterd hoor, maar waarom word inseminatie zo gedaan? Wat is het verschil dan eigenlijk of jou man het eerst in jou doet of in een potje? Ik bedoel dit niet kwetsend hoor!!

12. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem

Ja ik ben eigelijk ook wel heel benieuwt, las net ook dat er al wat zwemmers dood gaan omdat ze in dat potje gaan..
    Ik zelf denk dat het niet veel uit maakt, maar als iemand zich daar prettig bij voelt!

13. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Vrouwen met vaginisme doen het vaak zo, omdat ze op een andere manier niet zwanger raken. Het is dus niet zo dat ze deze methode verkiezen, het kan vaak niet anders. Ook voor sommige mannen die moeilijk tot een orgasme komen tijdens de penetratie kan dit een oplossing zijn.

14. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik deed het omdat ik met een vrouw getrouwd was en die had geen zaadjes :p

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Owja tuurlijk daar had ik niet aan gedacht, dan is dit indd een mooie manier om toch zwanger te worden!

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Nee indd dat kan ook nog natuurlijk, ik moet iets beter na denken volgende keer lol.

17. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    ;):D

18. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wij proberen het nu zo omdat sochtends de kwaliteit beter is,en ja er kunnen wat zaadjes sneuvelen, maar iets is beter dan niets. . ml ziet het smorgensvroeg niet ziet zitten om voor het werk te knutselen.. Dan maar zo. Zo kan het knuffelen wanneer wij dat willen een hopelijk komt de spontaniteit dan terug. . potje vullen is voornamelijk voor de kinderwens. . De druk van de ketel

19. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Ik heb het ook via ZI gedaan en moet je eerlijk zeggen dat ik met potje in m'n handen ongeveer 10 min. Heb gewacht en daarna heb ik het (langzaam aan)ingespoten.. Kussen onder m'n billen en 30 minuten blijven liggen. Dag 10, 12 en 14 van mijn cyclus gedaan en in 1x raak...
    Succes!

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Oke, maar dan vrijen jullie niet maar dan alleen ``handwerk`` of doet je man het alleen en geeft het dan aan jou en als je man dan uit bed is dan spuit je het bij jezelf in ?

Storm : op welke dag van je cyclus heb je je ei ? omdat je het op dag 10, 12 en 14 hebt ingespoten ?

En wat voor spuitje gebruiken jullie en waar haal je die ?? en hoever breng je het spuitje in voordat je het eruit spuit ??

Deel Deze Pagina