Ze lopen mooi op !!!deze is van gisteren avond Ik vroeg me alleen af.. Ik heb Vanmorgen cb met indicator gedaan maar die zegt "niet zwanger".. Ik vind dat gek want bij sommige dames hier geeft ie zwanger aan met een lichter streepje.. Maak me waarschijnlijk onnodig druk maar dacht misschien weet iemand het...
Dat maakt niets uit,de uitslag is er toch? ts,ik vind dat ook wel een beetje vreemd...je zou inderdaad bij zulke streepjes wel een positieve cb verwachten.Ook nog kv gedaan vanmorgen?
Wat jij zegt klopt ook hoor.Als hij knippert is het goed.Als je het niet lang genoeg erin houd krijg je een boekje in beeld,wat betekent dat er iets mis is gegaan.Jij hebt gewoon een uitslag,dus is helemaal goed gegaan.
Dankjewel dames! Dan hou ik mij voor nu vast aan de kV testen ik zal hopelijk vast ooit wel een cb kunnen doen met positief resultaat haha
Mooi hoor lopen mooi op. Misschien dat cb meer nodig heeft dat hij daarom niet zwanger zegt. Je immers ook nog voor je nod zal me nog niet zoveel zorgen maken.
Toch nog een kV gedaan voor de zekerheid en hij loopt nog steeds op.. Ik ga gewoon uit van deze testen... Bovenste is van gisterenavond onderste van vanmorgen. Durf geen cb meer te doen nu, ach scheelt me ook weer hoop geld haha
cb is ook helemaal niet nodig, die zegt gewoon wat jij zo ook kan zien. pure geld verspilling die dingen eigenlijk... geniet ervan
Thnx meiden! Ja dat klopt ook wel, maar die "bevestiging" is ook wel leuk! Mijn man die gelooft de streepjes niet meer namelijk haha, zo vaak vals positieve gehad al moet ik zeggen dat die een stuk lichter waren. Maar ja, 100 eu aan testen verspillen zal hij ook niet blij mee zijn. Maandag de dokter maar bellen als ik mijn NOD overleef
Hier ook dus pas bij een donkerder kv test mss hebben ze de testen aangepast hahha aangezien ik bij de vorige zwangerschap bij een lichter streepje ook positief testte met cb