Ik heb een heeel vaag streepjeet camera bijna niet te zjen Zien jullie iets tis nog wel 4 dagen voor me nod
Ik lijk wel iets te zien maar kan de kleur niet goed beoordelen. Morgenochtend even met de KV testen testen.
Nee hoor kv kan voor nod ik had 5 dagen voor nod al een positieve test. Ik zou morgenochtend eens een test wagen.
Ik zou je adviseren niet te testen voor je NOD. En als je al test de Kruidvat 2 voor 5 die kunnen het wel nog signaleren. Predictor early test zelfs het kraanwater zwanger dat wil je echt niet dat geluk.
Ik gamorgen ochtend testen met de kruiidvat test. Ik hou jullie op de hoogte! En anders test ik zondag 1 dag na mijn nod nog een x. Als ik dan al niet ongesteld ben dan......
Ja, ik zie een totaal onbetrouwbare Predictor Early welke zelfs bij kraanwater en mannen nog positief geeft. Gebruik de zoekfunctie van dit forum en huiver. Vrouwen die wel zwanger zijn, testen negatief. Vrouwen die niet zwanger zijn, positief. Hoop dat je echter wel zwanger bent en dat de Kruidvat positief zal geven!
Mijn kraanwater was meer zwanger dan het resultaat dat jij hebt gekregen Hopelijk heeft de test bij jou gelijk en geeft de kv dat morgen ook aan